یعقوب قادری
فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفتگو با بسیج
با اشاره به اولویت سپاه در تربیت نیروی کارآمد برای انقلاب گفت: در بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است، ولی اصل برنامه بسیج ناحیه اراک، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۰۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به الزامات عملیاتی شدن بیانیه گام دوم گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان اساس کار انقلاب و نقشه راه آینده توسط امام خامنه‌ای منتشر شده، چراغ راه آینده شناخته می‌شود و سپاه پاسداران هم بنا بر وظیفه ذاتی خود که پاسداری از انقلاب و حفظ ارزش‌ها است برنامه ریزی‌های لازم را برای عملیاتی شدن این مسیر انجام داده است.

وی با اشاره به اولویت سپاه در تربیت نیروی کارآمد برای انقلاب افزود: در بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است، ولی اصل برنامه ما تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است و این کار به عنوان نقطه توجه دشمن قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار عسگری در همین خصوص ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که در داخل ما را به سمت و سویی ببرد که برای مردم مشکلات متعدد ایجاد شود و به تعبیر دشمنان متوهم می‌خواهند ایران را از درون پوچ و بی ارزش کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوعی که در راستای تقویت بنیان خانواده در نظر گرفته شده است، گفت: در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی طرح ارتباط مدرسه، مسجد، خانواده را در دستور کار گذاشته ایم و قصد داریم با کمک این سه نهاد برنامه ریزی‌هایی برای آموزش صحیح نوجوانان انجام دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: باتوجه به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن، کمک به مردم محروم و بی بضاعت در راستای ایجاد امید و رفع مشکلات را در دستور کار قرار داده‌ایم.

سرهنگ پاسدار عسگری با توجه به نقش حضور مردم در صحنه‌های انقلاب عنوان کرد: تجربه نشان داده است که ما هرچقدر در بحث بصیرت افزایی مردم کار کنیم در مقابل دشمنان بهتر واکسینه خواهیم شد و لذا بنا بر فرمایشات حضرت آقا یکی از برنامه‌های مهم دیگر در سال آینده بالا بردن بینش سیاسی آحاد مردم است.
ایشان با اشاره به تأکیدات امام خامنه‌ای بر بحث تقویت معنویت و سبک زندگی گفت: یکی دیگر از توصیه‌های حضرت آقا بحث تقویت معنویت و اخلاق است که تلاش می‌کنیم در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برنامه ریزی‌های مدونی برای تقویت سبک زندگی اسلامی و ترویج اخلاق و معنویت و کمک به نهاد‌های مختلف اجتماعی انجام دهیم تا قدم موثری برای مبارزه با فساد و ترویج بی بندوباری برداشته شود.

ارسال نظرات