مرکز بسیج صدا و سیما به منظور پوشش رسانه‌ای راهیان نور امسال سه واحد سیار و سه واحد SNG را مناطق راهیان نور اعزام می‌کند.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۹۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرزاد امانی مدیر فنی و فناوری اطلاعات مرکز بسیج صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار بسیج صدا و سیما با اشاره به فعالیت‌های واحد فنی مرکز بسیج صدا و سیما به منظور پوشش رسانه‌ای راهیان نور و پشتیبانی از گروه‌های برنامه‌ساز تلویزیونی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در واحد فنی بسیج صدا و سیما امسال سه واحد سیار و سه واحد SNG را به مناطق راهیان نور اعزام می‌کنیم.


امانی با بیان این که واحدهای سیار مرکز بسیج صدا و سیما به صورت 24 ساعته در مناطق راهیان نور فعال بوده و آماده ارائه خدمات پشتیبانی به گروه‌های برنامه‌ساز خواهند بود، بیان داشت: سه واحد سیار شامل یک واحد HD چهار دوربینه و دو واحد SD چهار دوربینه است که با توجه به نیاز گروه‌های برنامه‌ساز با اولویت برنامه‌های زنده در مناطق مختلف راهیان نور حضور پیدا کرده و به پشتیبانی گروه‌های برنامه‌ساز می‌پردازند.


وی در ادامه با اشاره به اعزام یک واحد SNG به جزیره خارک، بیان داشت: دو واحد دیگر SNG مرکز بسیج صدا و سیما نیز در مناطق راهیان نور جنوب کشور حضور فعال خواهند داشت.


مدیر فنی و فناوری اطلاعات مرکز بسیج صدا و سیما در بخش دیگری از سخنان خود به همراهی 5 تا 7 تکنسین فنی به همراه هر واحد سیار خبر داد و تصریح کرد: واحدهای سیار مرکز بسیج صدا و سیما از 15 اسفندماه امسال تا 11 فروردین سال 98 در مناطق راهیان نور حضور خواهند داشت.


امانی در پایان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش شده است تا واحدهای سیار مرکز بسیج صدا و سیما علاوه بر پاسخ‌گویی کامل به نیاز پوشش رسانه‌ای برنامه‌های زنده، بخشی از نیاز گروه‌های برنامه‌ساز تولیدی را نیز پوشش دهند.

ارسال نظرات