فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: نقش بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۹۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان افزود: بسیج باید در افزایش امنیت کشور با متولیان این حوزه همکاری کند و خوشبختانه تاکنون در این حوزه تلاش‌ها و فعالیت‌های خوبی داشته است.

وی نیاز بسیج در عرصه اجتماعی در برهه کنونی را به مراتب بیشتر از زمان دوران دفاع مقدس دانست و افزود:بحث‌های اجتماعی جزو ماموریت‌های بسیج است و باید از ظرفیت آنان در رفع و کاهش معضلات اجتماعی استفاده نماییم.

سردار رجبی تلاش در راه فرهنگ سازی و گسترش آموزه‌های دینی و تقویت اعتماد مردم به نظام را یکی دیگر از وظایف بسیج در عرصه فرهنگی ذکر و اضافه کرد: نباید اجازه دهیم در حوزه فرهنگی عده‌ای ناکارآمدی نظام را تبلیغ و ترویج کنند.

وی سالم سازی فضای اداری و افزایش بهره وری، کارایی، رضایت ارباب رجوع را از جمله وظایف بسیج دانست و اضافه کرد: برای بازسازی و سالم سازی نظام اداری راهی جز اجرای دولت الکترونیک نداریم و بسیج باید در این زمینه نیز ایفای نقش کند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان با تاکید بر نقش بسیج از ابتدای تاسیس تاکنون، اظهار کرد: بسیج در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی همیشه به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید و تصریح کرد: مایه افتخار است که در یک سازمان رئیس سازمان شخصا فرمانده پایگاه باشد و این امر در تراز خواسته مقام معظم رهبری است و قطعا گزارش این عملکرد خوشحالی رهبر انقلاب را به دنبال خواهد داشت.

سردار رجبی با بیان این که مسئولان فرهنگی و فرماندهان بسیج ادارات در نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه نقش مهم و تاثیر گذاری دارند، افزود: هر کجا مدیر کل ادارات مسوولیت فرماندهی پایگاه را بر عهد بگیرند جایگاه بسیج در تراز بالا قرار میگیرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به این که بسیج باید به عنوان نماد مردمی بودن انقلاب و دفاع مقدس با کیفیت بیشتر رونق پیداکند، تصریح کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس نیز نقش مهم و حساسی داشت و وظایف خود را به خوبی ایفاء کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات