خبرهای داغ:

ظرفیت بازارچه های مرزی راهیان نور و روش کسب و کار جوانان خوزستان

در کنار یادمان شهدای والفجر هشت اهالی منطقه اروند با ایجاد یک بازارچه مرزی و احداث غرفه های مختلف، اجناس گوناگونی را به زائران راهیان نور عرضه می کنند.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۸۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ در این بازارچه مرزی که در کنار یادمان شهدای والفجر هشت بر پا شده است اهالی منطقه اروند کنار با فروش صنایع دستی و لوازم مورد نیاز زائران راهیان نور به آنها خدمت گذاری می کنند.

در این بازارچه مرزی، بیشتر اجناسی به فروش میرسد که توسط خود اهالی تولید شده است که می توان به : خرما،شیره خرما،و محصولات مرتب، صنایع دستی نظیر سبد و کلاه حصیری اشاره کرد .

در این بازدید یکی از فروشندگان به نام رضا با گلایه از عدم توجه مسئولین استان به راه اندازی این بازارچه ها گفت : حضور کاروانهای راهیان نور در فصول پایانی سال در این مناطق می تواند به رونق بخشی اقتصاد منطقه کمک کند ولی مسئولین در ایجاد چنین بازارچه هایی همکاری نمی کنند.

وی در ادامه افزود : سپاه و بسیج زیر ساخت های امنیتی خوبی را در کنار یادمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس ایجاد کرده اند و مسئولین استانی باید از ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنند و در سالی که اقتصاد حرف اول را میزند به راه اندازی بازارچه های مرزی توسط مردم بومی کمک کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها