مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بیان داشت: بایستی جملات کلیدی مقام معظم رهبری را استخراج و تحلیل کنیم چرا که فرماشات معظم له کلید حل مشکلات ما می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۸۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ وحید جلیلی در گردهمایی خادمیاران فضای مجازی با عنوان «الزامات فعالیت در فضای مجازی در گام دوم انقلاب اسلامی» که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، با بیان اینکه ما به جزئیات و مفردات در فضای ارتباطی بی اهمیت هستیم، اظهار داشت: این بی توجهی سبب ایجاد گسست در فضای رسانه‌ای کشورمان شده است.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بیانه گام دوم انقلاب اسلامی در حقیقت توصیه‌ای است به آینده، افزود: بایستی جملات کلیدی مقام معظم رهبری را استخراج و تحلیل کنیم چرا که فرماشات معظم له کلید حل مشکلات ما می‌باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: جوانان بازیگران اصلی گام دوم در چهل سال پیش رو هستند و در این راستا باید فضای لازم برای فعالیت گسترده و انقلابی جوانان در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی سیاسی اقتصادی فراهم شود.

در ادامه محمدمهدی خیرجو مدیر عامل موسسه رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی در ادامه این مراسم گفت: راه‌اندازی این موسسه در عصر جدید ارتباطات به عنوان یک نیاز اساسی در حوزه آستان قدس رضوی و تبلیغ دیده شد و موسسه‌ای در قالب رسانه‌های نوین شکل گرفت.

وی با اشاره به منشور هفتگانه مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی گفت: یکی از موارد مهم در این منشور، نگاه ویژه به محرومین است، به همین منظور طرحی با عنوان «راه نو» با هدف ارائه خدمت و توانمندسازی و اشتغال محرومین در فضای مجازی راه‌اندازی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها