خبرهای داغ:
مسئول یادمان شهدای والفجر در گفتگو با "بسیج "

قدرت ایران ناشی از برکت خون شهداست/مذاکره بر سر خاک میهن و منافع ملی جایز نیست

سرهنگ پاسدار مرتضی شیروی مسئول یادمان شهدای والفجرهشت با تاکید بر مذاکره ناپذیر بودن منافع ملی و خاک کشور، قدرت ایران را ناشی از برکت خون شهدا دانست.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۷۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول یادمان شهدای والفجر هشت گفت: فلسطینی ها بیش از 70 سال مشغول مذاکره با اسرائیل و استکبار بر سر منافع ملی و خاک کشورشان هستند ولی متاسفانه تاکنون هیچ دستاوردی بدست نیاورده اند و نتوانستند خاک خود را پس بگیرند.

وی مقاومت ، ایثار و شهادت را رمز پیروزی هر ملتی دانست و گفت : حضور در مناطق عملیاتی جنوب و بازدید کاروان های راهیان نور از این مناطق به برکت اخلاص و پاکی شهداست.

وی در ادامه افزود :یادمان شهدای والفجر هشت دومین یادمان پر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور است و روزانه هزاران نفر از زائران راهیان نور از این یادمان بازدید به عمل می آورند.

وی در ادامه به جاذبه های طبیعی در کنار یادمان والفجر هشت اشاره کرد و افزود: وجود جاذبه های طبیعی نظیر رودخانه ،نخلستانها باعث ایجاد فضایی متفاوت نسبت به سایر یادمانهای هشت سال دفاع مقدس شده است.

و در ادامه گفت : زائران یادمان والفجر هشت علاوه بر بازدید از یادمان می توانند به صورت رایگان در اسکله این مجموعه سوار بر کشتی لندینگ کرافت کربلا شوند و از رودخانه اروند بازدید نمایند.

سرهنگ پاسدار مرتضی شیروی افزود : در عرشه این شناور راویان دفاع مقدس چگونگی طراحی و اجرای عملیات والفجر هشت را برای بازدید کنندگان نقل میکنند.

شایان ذکر است عملیات والفجر هشت در سال 1364 در منطقه اروند کنار انجام شده و یکی از موفق ترین عملیات های نظامی جهان است که منجر به فتح شهر بندری فاو گردید.

 

خبرنگار: میثم علوی آزاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها