معاون ورزشی ورزش و جوانان خبر داد

برگزاری مسابقات بومی محلی نوروزی در روستای ابراهیم‌آباد اراک

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری مسابقات بومی‌محلی و همایش پیاده‌روی نوروزی در نهم فروردین ماه به میزبانی این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۶۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

یحیی زاهدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی و جشنواره بازی های بومی محلی روستای ابراهیم‌آباد در محل ساختمان شورای اسلامی روستای ابراهیم آباد با شرکت اعضای شورای اسلامی، دهیار و رابط ورزشی این روستا به همراه دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی برگزار گردید.

 وی اظهار کرد: در این جلسه ضمن بحث و بررسی نحوه اجرای این مراسم مقرر گردید ، این همایش در روز جمعه مورخ 9 فروردین 98 در  روستا ابراهیم آباد با شرکت اهالی منطقه و با حضور مسوولان استانی و هنرمندان کشوری برگزار شود.

زاهدی بیان کرد: در برگزاری این همایش هیئت ورزش روستای و بازی های بومی و محلی استان مرکزی، بخشداری معصومیه و سایر ارگانها با شورای اسلامی روستای ابراهیم آباد همکاری و در صورت امکان نسبت به پیگیری جذب اسپانسر برای این همایش اقدامات لازم از سوی رئیس شورای اسلامی و دهیار محترم صورت پذیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار