اقبال دوست گفت: مستند سفر «دورت برگردم ایران» در قالب 15 قسمت 35 دقیقه‌ای تولید در اختیار آنتن رسانه ملی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۶۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ محسن اقبال دوست مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی بسیج سازمان صدا و سیما در گفت‌گو با خبرنگار بسیج صدا و سیما با اشاره به ویژه برنامه‌های تلویزیونی بسیج صدا و سیما در ایام برگزاری سفرهای راهیان نور و ایام نوروز اظهارد اشت: در گروه برنامه‌های تلویزیونی سه عنوان برنامه پیش‌بینی و در حال تولید است.


اقبال دوست افزود: برنامه «دورت بگردم ایران» در قالب یک تراول شو (نوعی مستند سفر) و به تهیه کنندگی حسن حبیب‌زاده از تهیه کننده‌های تلویزیون و شبکه خبر و با همکاری شبکه کودک تولید می‌شود که در این برنامه گروه برنامه‌ساز با دو خانواده برای سفر به مناطق جنوبی مثل هرمزگان و بوشهر همراه می‌شوند که در این برنامه هم مناطق راهیان نور دریایی به تصویر کشیده می‌شود و هم به موضوع سبک زندگی و سفر ارزان پرداخته می‌شود که در ایام نوروز از آنتن شبکه کودک پخش خواهد شد.


وی تصریح کرد: مستند سفر «دورت برگردم ایران» در قالب 15 قسمت 35 دقیقه‌ای تولید در اختیار آنتن رسانه ملی قرار خواهد گرفت.


مدیر گروه برنامه‌های تلویزیونی بسیج سازمان صدا و سیما ادامه داد: همچنین سری جدید برنامه از شما چه پنهون با موضوع روایت خاطرات سرداران، هنرمندان و راویان از دفاع مقدس و راهیان نور، در قالب برنامه‌های کوتاه 5 دقیقه‌ای با تهیه‌کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضائیان تولید و روانه آنتن رسانه ملی خواهد شد.


اقبال در ادامه به تولید تیزرهای کوتاه با موضوع راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: یکی دیگر از مجموعه‌های گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما ویژه ایام راهیان نور، تهیه مجموعه کارهای نمایشی کوتاه دو دقیقه‌ای است که در این کارها داستانی در یکی از مناطق راهیان نور روایت می‌شود که این کار به تهیه کنندگی حسین دارابی در دست تولید است.

ارسال نظرات