سید ساجد یعقوبی
معاون اجرایی سپاه استان اردبیل در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد:
معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع)اردبیل گفت: ۷ هزار نفر از اردبیل تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شدکه ازاین تعدادپیش از ۱۰۰۰ دانش آموز و هزار و ۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۳۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
اعزام هفت هزار زائر اردبیلی به راهیان نور تا ۱۵ فروردین ۹۸ / حضور ۱۲۰۰ دانشجویی اردبیل در مناطق عملیاتی
 
سرهنگ پاسدار معین الدین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اردبیل در مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت:دفاع‌مقدس، دانشگاهی تمام‌نشدنی است و باید همواره از ابعاد مختلف مورد بررسی و واکاوی قرار بگیرد؛ باید از گنجینه دفاع مقدس به صورت مداوم و مکرر استفاده کنیم و این گنجینه را دائماً مورد استخراج و بهره‌برداری قرار دهیم.

وی افزود: ۷ هزار نفر از استان اردبیل تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد که از این تعداد پیش از ۱۰۰۰ دانش آموز و هزار و ۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های استان این مناطق اعزام شدند.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: با هدف ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و با شعار " از دانشگاه تا دانشگاه" هزا رو ۲۰۰ دانشجویی اردبیلی ۶۰۰ خواهر و ۶۰۰ برادر در قالب ۲۴ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شدند و از برنامه‌های مختلف همچون روایتگری روایان برتر کشوری که خودشان از یادکان دوران دفاع مقدس بودند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری جوانان و شهدا سبب شد تا سال‌های سال در مسیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس مورد استناد قرار گیرد ادامه داد: اخلاص و ایثارگری شکل گرفته در دوران دفاع مقدس در هیچ کجای دیگری قابل مشاهده نیست و این‌ها جنبه‌های نرم افزاری دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند.

اسدی افزود: مدت حضور دانشجویان در این اردو ۶ روز بود و دانشجویان اردبیلی در مدت حضورشان از مناطق عملیاتی باغ موزه دفاع مقدس همدان، دوکوهه، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع)، شلمچه، فتح المبین، هویزه، والفجر ۸ و فکه بازدید و یک بازدید علمی از سد کرخه داشتند که از سوی دانشجویان مورد تایید بود.

وی بیان کرد: امروز ما در قبال تبیین دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان دارای وظیفه هستیم و در واقع دفاع مقدس، تعیین کننده تمامی مسائلی است که برای ادامه راه و پیمودن مسیر به آن نیازمند هستیم.

معاون اجرایی سپاه استان اردبیل با بیان اینکه راهیان نور یک سفری معنوی با ارزشی است که روز به روز به معنویت آن افزوده می‌شود و استقبال ملت عزیزان ایران به خصوص دانشجویان از این سفر حائز اهمیت است، گفت: تداوم ارتباط با دانشجویان زائران راهیان نور در سال ۹۸ هم ادامه خواهد تا فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مداوم با دانشجویان ارتباط پیدا کرده و به سایر دانشجویان این فرهنگ انتقال داده شود.
ارسال نظرات