خبرهای داغ:
رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در اهواز:
شهدا پاره تن ملت، شجاعان و دلاوران امت، صابران، مخلصان، خوبان و بهترین‌های زمانه خود بودند که عزت و شرف را برای ملت به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۳۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

به گزارش بسیج ؛ سردار سید محمد باقرزاده در مراسم استقبال از پیکر ۱۱۵ شهید دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز، با تاکید بر اینکه دستاوردهای ایران و انقلاب مدیون شهدا است، اظهار کرد: شهدا پاره تن ملت، شجاعان و دلاوران امت، صابران، مخلصان، خوبان و بهترین‌های زمانه خود بودند که عزت و شرف را برای ملت به ارمغان آوردند.

وی عنوان کرد: همه ما سر سفره مبارک شهیدان هستیم، این شهدا به کشور بازگشتند در حالی که ما از تاریخ تولد، اعزام و یا شهادت آنها خبردار نیستیم.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تعدادی از پیکر ۱۱۵ شهید بازگشته به وطن گمنام و تعداد دیگری نیز شناسایی و هویت دارند.

باقرزاده عنوان کرد: محل تدفین پیکر برخی از این شهدا هنوز مشخص نشده است، همه باید از این حقیقت نهفته در پیکرهای شهدا بهره‌مند شویم.

وی اظهار کرد: شهیدان در انتخاب و مسیر خود افق بلند را دیده بودند و در اساس فردی هدفمند به حساب می‌آمدند، عزت و عزیزی شهدا نزد مردم به دلیل نگاه بلند، عارفانه و ملکوتی آنها است.

 

به گزارش بسیج؛ صبح روز شنبه پیکر پاک و مطهر ۱۱۵ شهید سال‌های دفاع مقدس از طریق بندر خرمشهر وارد کشور شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها