خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: طرح نوروزی آرامش بــهـاری در ۵۳ امامزاده و مکان مذهبی استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۰۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
برگزاری طرح آرامش بهاری در ۵۳ امامزاده استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی با اشاره به فرارسیدن ایام عید نوروز و آغاز سفر‌های نوروزی اظهار کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری امسال نیز مانند سال‌های گذشته هم‌زمان با سایر استان‌های کشور از تاریخ ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۸ به ارائه خدمات به زائران بقاع متبرکه خواهیم پرداخت.
وی افزود: در این ایام ۲۴ خیمه معرفت شامل غرفه‌های کودک و نوجوان، قرآن بخوانید جایزه‌بگیرید، غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی و تربیت فرزند، تبلیغ چندرسانه‌ای، عرضه محصولات فرهنگی سبک زندگی اسلامی و ایرانی و عفاف و حجاب بر پا خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه در این خیمه‌ها ۳۳ غرفه پاسخگویی به سؤالات شرعی برپاست، عنوان کرد: از ظرفیت ۳۳ مبلغ بومی و اعزامی از قم که دوره‌های مختلف کار با کودک و تبلیغ چندرسانه‌ای را گذرانده‌اند استفاده خواهد شد.
وی افزود: آئین غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری، در آخرین پنجشنبه سال انجام‌شده و برنامه‌های متنوعی ازجمله جشن میلاد حضرت امیر مؤمنان علی بن ابیطالب علیه‌السلام (۲۹ اسفند)، برنامه تحویل سال نو، اقامه نماز جماعت، رحلت حضرت زینب سلام‌الله علی‌ها روز دوم فروردین و عید مبعث رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله چهاردهم فروردین و ... در این ایام پیش‌بینی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها