رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد خبر داد:

میزبانی متفاوت از مسافران نوروزی با 400 نمایش خیابانی در یزد

هنرمندان نمایشی استان به همت این انجمن و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 24 اثر را تولید و با بیش از 400 اجرای نمایش خیابانی، میزبان مسافران نوروزی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۰۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان یزد گفت: هنرمندان نمایشی استان به همت این انجمن و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ۲۴ اثر را تولید و با بیش از ۴۰۰ اجرای نمایش خیابانی، میزبان مسافران نوروزی هستند.
احمد ندافی با اعلام این خبر اظهار داشت: نوروز ۹۸ با اجرای بیش از ۴۰۰ نمایش خیابانی در اماکن عمومی، پارک‌ها و بافت قدیم شهر، رکورد اجرای نوروزی در تاریخ یزد شکسته خواهد شد و این درحالی است که نسبت به سال گذشته در تولید نمایش‌های خیابانی، رشد ۴ برابری داشتیم.
وی افزود: بیشتر این آثار نمایشی محتوای طنز دارند و با هدف شناساندن آثار باستانی یزد و سوغات شهر جهانی به مسافران نوروزی، تدارک دیده شده است.
رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان یزد ضمن قدردانی از هنرمندان استان به دلیل مشارکت در این طرح، کیفیت آثار منتخب را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی اعضای جدید انجمن هنر‌های نمایشی استان، رونق تئاتر در یزد کاملا مشهود است و امیدواریم این روند مناسب که از ابتدای سال ۹۸ آغاز می‌شود تا پایان سال ادامه داشته باشد و شاهد رشد کمی و کیفی تئاتر در استان یزد باشیم.
ندافی در پایان افزود: زمان اجرای این آثار از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین خواهد بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات