خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه مراغه در جلسه تعامل و هم اندیشی نیروی انتظامی و سپاه، گفت: امنیت بزرگترین دست آورد جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۹۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی، افزود: تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق اسلامی برای همه یگان ها لازم و واجب است چرا که همه از یک فرمانده و رهبر دستور می گیریم.

وی هدف برگزاری این جلسه را وحدت ، صفا، صمیمیت و انجام ماموریت به نحو احسن توصیف کرد و افزود: نهادینه کردن دستورالعمل امر به معروف و نهی از منکر مخصوصا در سپاه و نیروی انتظامی لازم و واجب است.

ساعدی اضافه کرد: اگر این دستور العمل امر به معروف و نهی از منکر به درستی و واقعی در بین مردم رعایت شود خیلی از این بحث ها و آزار و اذیت دیگران هم برطرف می شود.

وی حفظ روحیه انقلابی و خدمت به مردم را بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی دانست و ادامه داد: دشمن می خواهد با این فشار های اقتصادی و روانی مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کند.

وی راهبرد دشمن را ایجاد تفرقه بین مردم و رهبری بیان کرد و گفت: نعمت ولایت و رهبری جامعه ما را بیمه کرده و باعث اقتدار نظام و جمهوری اسلامی است.

ساعدی رمز ماندگاری این انقلاب را اتحاد و همدلی مردم و مسئولان دانست و افزود: اگر مسئولین به معیشت و اقتصاد مردم مردم چاره ای بیندیشند مردم هم آن ها را پشتیبانی خواهند کرد.

وی همچنین به اتحاد میان نیروهای مسلح تاکید کرد و توضیح داد: این امنیت و آرامش حاکم برجامعه در سایه این وحدت و همدلی است و انشاءالله با همدلی و همبستگی بیشتر امنیت جامعه و مناسبت های مختلف سال از جمله چهارشنبه سوری را هم تامین خواهیم کرد.

ارسال نظرات