فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دفاع مقدس، بهترین گنجینه انقلاب اسلامی است، گفت: با دیدن جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، انرژی خاصی گرفتیم، چرا که همه با عشق و علاقه آمده بودند
کد خبر: ۹۱۲۰۷۷۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که با حضور کاروان های راهیان نور و کارکنان ناجا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان راهیان نور تلاش نموده اند که زائران راهیان نور بهترین بهره بردای معنوی را از مناطق عملیاتی دفاع مقدس داشته باشند، گفت: همکاری مسئولان راهیان نور در برگزاری اردوهای راهیان نور باعث شده است که در طول سالهای گذشته با رعایت اصول ایمنی و امنیتی، رویدادهای خوبی در راهیان نور اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی مفتخر است که در طول سال در خدمت زائران کاروان های راهیان نور باشد و خدمت گذاری به این زائران، برایمان ارزشمند است.
سردار اشتری با بیان اینکه ارزش های والای دفاع مقدس بهترین ذخیره و گنجینه نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: دشمن بعثی با تمام قوا به کشور ما حمله کرد وما در آن شرایط، کمترین امکانات را داشتیم و حتی نیازمند سیم خاردار و سلاح بودیم و سازمان رزم قوی نداشتیم چون یک انقلاب نوپایی داشتیم و در آن دوران، توطئه های زیادی در نقاط مختلف کشور صورت گرفته بود و سروسامان دادن به این اوضاع سخت بود که در این شرایط، جنگ هم بر ما تحمیل شد.
فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس مورد حمایت نظامی و تسلیحاتی استکبار جهانی بود و در آن شرایط، ملت ایران بسیج شدند تا به فرمان امام خمینی(ره) لبیک بگویند و نگذارند که سنگرهای جنگ، خالی بمانند.
وی با اشاره به اینکه سربلندی رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس تا قرن ها بر زبان ها جاری خواهد بود، افزود: اگر 300 سال هم از پایان دوران دفاع مقدس بگذرد، همچنان زنده و پویا خواهد بود چرا که سال به سال شاهد افزایش حضور زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم و نسل های جوان امروزی کنجکاوند که نسبت به وقایع دفاع مقدس، اطلاعات بیشتری داشته باشند، چرا که ما با دست خالی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی پیروز شدیم.
سردار اشتری تصریح کرد: ما باید قدردان شهدا باشیم، چرا که شهدا، جان خودشان را نثار کردند و رفتند تا امنیت و اسلام در این کشور باقی بماند و شهید سرافزار سید نور خدا موسوی یکی از شهدایی است که سهم عمده ای در حراست از خاک کشورمان داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امیدواریم که روح بلند و ملکوتی شهدا، همانطور که پشتیبان نظام و مردم بودند، این برکت همچنان بر ما جاری و ساری باشد و ما شرمنده شهدای عزیز نباشیم.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند که راهیان نور یک فناوری نوین در جهت استخراج گنجینه دفاع مقدس و یک سنت حسنه است و باید تمام تلاش خودمان را بکنیم که از این فرصت راهیان نور، بهترین استفاده و بهره را ببریم.
وی در خصوص بازدیدش از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، افزود: با دیدن جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، انرژی خاصی گرفتیم، چرا که همه با عشق و علاقه آمده بودند و با حضور این جوانان، قطعا ما پیروزیم.

ارسال نظرات