بدون شک اردوهای راهیان نور مأمن دلدادگی و نقطه وحدت و انسجام بین دو نسل گذشته و امروز است که تقویت آن بر همگان لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۷۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت 20 اسفندماه روز ملی راهیان نور بیانیه‌ای صادر کرد.در این بیانیه آمده‌ است:

راهیان نور فرهنگ انتقال ایثار و مقاومت رزمندگان و مردان حماسه آفرین هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های جوان و آینده است.

راهیان نور اثرگذارترین مولفه ترویج و تبیین فرهنگ شهادت و از خودگذشتگی است و باید برای نهادینه کردن آن در بین نسل‌های جدید جامعه تلاش فراوان صورت گیرد.

امروز راهیان نور دریچه‌ای است به سمت دریای بیکران معنویت و برکتی که از حضور شهدا حاصل شده است.

راهیان نور یک تفکر قوی در راستای استکبارستیزی در جبهه فرهنگی است که نیازمند همدلی و همبستگی نیروهای انقلابی و همفکر دارد.

بدون شک اردوهای راهیان نور مأمن دلدادگی و نقطه وحدت و انسجام بین دو نسل گذشته و امروز است که تقویت آن بر همگان لازم و ضروری است.

اینک در آستانه فرارسیدن سال نویی دیگر سرزمین‌های نور به برکت حضور مردم انقلابی و مومن منور می‌شود و عشق در گوشه گوشه این سرزمین تجلی یافته و یاد شهدا دوباره در دلها زنده شده و زینت بخش لحظه‌های معنوی انسان‌های عاشق و دلداده‌ای می‌شود که در پی یافتن حقیقت پا در سرزمین نور می‌گذارند تا دل در کربلای ایران صیقل داده و جلا یاید.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران فرارسیدن 20 اسفندماه روز ملی راهیان نور را گرامی‌داشته و از خداوند متعال برای کسانی که با قلم‌ها و قدم‌های خود با افتخار خادم شهدا بودن را اولویت داده و راهیان نور را راهی روشن برای آیندگان تلقی کردند، زندگی پر از معنویت سرشار از حضور منور شهدا را آرزومند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها