سردار رستمیان با عنوان اینکه شهدا به بهترین جایگاه الهی که عندربهم یرزقون است، رسیده‌اند و چراغ راه ما شدند، گفت: کسانی که در مسیر شهدا هستند اگر در مسیر جهاد باشند باید کار جهادگونه انجام بدهند.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۷۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده هشت سال دفاع‌ مقدس در نشست هم اندیشی «اردیبهشت مقاومت» که با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان در سالن کوثر سپاه کربلای مازندران برگزار شد با بیان اینکه شهدا بهترین نوع مرگ را انتخاب کردند، اظهار داشت: کسانی که به جهاد پشت می‌کنند به ذلت و خواری می‌افتند.

وی با عنوان اینکه شهدا به بهترین جایگاه الهی که عندربهم یرزقون است، رسیده‌اند و چراغ راه ما شدند، گفت: کسانی که در مسیر شهدا هستند اگر در مسیر جهاد باشند باید کار جهادگونه انجام بدهند.

رستمیان نشر فرهنگ جهاد و شهادت و بلند کردن علم شهدا را در مسیر شهدا بودن عنوان کرد و افزود: پرچم شهدا پرچم افتخار برای ما است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان ما در خان‌طومان حماسه‌ها رقم زدند و به شهادت رسیدند، ادامه داد: دو مراسم برای گرامی‌داشت این شهدا برگزار کردیم و ستاد برگزاری سومین مراسم نیز با مسئولیت استاندار فعال شد.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه این ستاد دارای زیرمجموعه‌هایی است که ستاد اجرایی با مسئولیت سپاه کربلا یکی از آنها به شمار می‌آید، متذکر شد: همچنین سه ستاد نیز در شهرهای آمل، بابل و محمودآباد تشکیل شد که باید فعال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها