خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دشمن از آشنایی نسل امروز ما با فرهنگ ایثار و شهادت به شدت هراس دارد بنابراین هجمه‌هایی را برای مقابله با این امر در دستور کار قرار داده و اجرا کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۶۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵

دشمن از آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت به شدت هراس داردسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: اردوی راهیان نور فرصتی است تا نسل‌های جدید نوجوان و جوان ایران اسلامی را با روحیه جهاد و شهادت طلبی آشنا کنیم.

وی افزود: وجود روحیه شهادت طلبی و ایثار در جوانان نسل اول انقلاب بود که موجب شد با دست خالی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و جان خود را در این راه هدیه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروز نیازمند این هستیم تا جوانان را با این روحیه و فلسفه آشنا کنیم و در مقابل تهاجم گسترده فرهنگی دشمن که از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا اعتقادات دینی شیعیان را زائل کند، بایستیم.

وی اضافه کرد: اقتدار امروز کشور ما مرهون خون شهداست و ما نسبت به خون شهدا وظیفه داریم که از این اقتدار حراست کنیم و لازمه ی حفظ و حراست از این اقتدار این است که جوانان ما با شهدا و اهداف والای آنها آشنا شوند.

مرادی بیان کرد: در طول سال ۹۷ تعداد ۶۷۵ نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی و دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند که از این تعداد ۵۰۰ نفر خواهر و ۱۷۵ نفر برادر بوده‌اند که در مقایسه با سال گذشته رشد نسبی داشته است.

وی گفت: در طول این اردوها برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی مختلفی از جمله مسابقه، تهیه عکس و فیلم کوتاه، خاطره‌نویسی، کتابخوانی، سوالات فرهنگی و... به منظور آشنایی و انس بیشتر شرکت‌کنندگان با شهدا و فضای شهادت برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان لزوم مقابله همه جانبه با تهدیدات دشمن و تهاجم فرهنگی اضافه کرد:  اردوهای راهیان نور و ظرفیت‌های این برنامه معنوی یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی تصریح کرد: دشمن از آشنایی نسل امروز ما با فرهنگ ایثار و شهادت به شدت هراس دارد بنابراین هجمه‌هایی را برای مقابله با این امر در دستور کار قرار داده و اجرا کرده است.

مرادی عنوان کرد: برگزاری و تقویت این اردوها از نظر کمی و کیفی می‌تواند جوانان و نوجوانان کشور ما را با فلسفه شهادت آشنا کرده و این فرهنگ را به نسل‌های آینده منتقل کند که اگر این امر به خوبی صورت گیرد توطئه‌های دشمنان به مانند همیشه خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات