راهیان نور قدرت نمایی اسلام در برابر سلطه مستکبرین است

رمضانی با بیان اینکه راهیان نور مایه قدرت‌نمایی نظام اسلامی در برابر جهان سلطه است، گفت: در کشوری که خود، هدف دشمن صهیونیسم و استکبار است بحمدالله امنیت به شکلی مثال‌زدنی حاکم است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۶۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل از اعزام ٢ هزار و ۵٠٠ نفر از مشتاقان سرزمین نور در قالب ۴٨ اتوبوس و خودروی شخصی به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و زمان اولین اعزام را ٢٠ اسفند ماه و آخرین اعزام را ۵ فروردین ماه ٩٨ اعلام کرد.

وی همچنین از اعزام ۵٢٨ دانش آموز بابلی به راهیان نور خبر داد و گفت: این تعداد در قالب ١٢ دستگاه اتوبوس جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده سپاه بابل عنوان کرد: تعداد ١٢ دستگاه اتوبوس در قالب دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان بابل به سرزمین مقدس سازماندهی شدند.

رمضانی اضافه کرد: در هر اتوبوس یک روحانی و راوی به‌همراه زائران حضور دارند و بسته‌های فرهنگی بین زائرین توزیع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه راهیان نور مایه قدرت‌نمایی نظام اسلامی در برابر جهان سلطه است، گفت: در کشوری که خود، هدف دشمن صهیونیسم و استکبار است بحمدالله امنیت به شکلی مثال‌زدنی حاکم است.

فرمانده سپاه بابل امنیت را مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و جانبازان دانست و متذکر شد: در حقیقت خون شهدا اطفا کننده آتش ناامنی‌ها است.

وی بیان داشت: امروز نیز یاد شهدا حافظ امنیت کشور و اردوهای راهیان نور باعث ترویج این فکر مقدس برای ایجاد امنیت در منطقه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها