جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی هم در خصوص کل زائران سرزمین نور در حوزه ایجاد نظم و امنیت دارد.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۵۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که با حضور کاروان های راهیان نور و کارکنان ناجا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس هرگز تکراری نمی شود، گفت: اگر بارها به قدمگاه شهدا مشرف شویم، همچنان یک حس و حال معنوی خاصی داریم؛ همانگونه که هر بار به مکان های زیارتی می رویم، حس و حال عجیبی داریم و این سرزمین همیشه برایمان تازگی دارد.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای دفاع مقدس، حقیقتا موجبات افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورده است، افزود: دفاع مقدس، امنیت ما را برایمان به ارمغان آورده است و اگر امروز ما از قدرت های جهانی ت سی نداریم و محکم در برابر آنان می ایستیم و روی آرمان های خودمان پا فشاری می کنیم، به دلیل قدرتی است که به واسطه دفاع مقدس، نصیب ما شده است.

سردار فتحی زاده تاکید کرد: امام خامنه ای در خصوص کاری که شهدا برای ما کرده اند، فرموده اند که اگر این شهدایی که شلمچه، یادگار آنها و این بیابان های خونین حامل نشانه های آنان نبود، امروز دراین کشور از استقلال ملی وشرف ملت و از اسلام چیزی نمانده بود و ما مدیون شهدایمان هستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی هم با درک درست از ارزش ها و اهمیت راهیان نور و این ارزش های ماندگاری که در جبهه ها حضور دارد و با پشتیبانی که فرماندهی نیروی انتظامی داشته اند، سال به سال تلاش که حضور کاروان های راهیان نور ناجا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس افزایش پیدا کند.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه امسال هم سعی کردیم که بیش از سال گذشته توفیق حضور در راهیان نور را داشته باشیم، تصریح کرد: در ایام نوروز، بیش از 5 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه خاطر نشان کرد: بخش های مختلف نیروهای انتظامی، در این سفر حضور خواهند داشت و اداره 4 یادمان دفاع مقدس، برعهده نیروی انتظامی است و سعی کردیم که خدمتگزار زائران راهیان نور باشیم.

وی در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی هم در خصوص کل زائران سرزمین نور در حوزه ایجاد نظم و امنیت دارد.

ارسال نظرات