خبرهای داغ:
با تجلیل ازباغداران و کشاورزان نمونه؛
همایش علمی کردن کشاورزی به همت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه انصارالحسین(ع) و با تجلیل از باغداران و کشاورزان نمونه در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۳۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

همایش «علمی کردن کشاورزی» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش «علمی کردن کشاورزی» با عنوان «اصول و ضرورت تغذیه گیاهان باغی و زراعی» با حضور جانشین فرمانده و مسئولین سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه انصارالحسین(ع)، رئیس و مسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان، کشاورزان، باغدارن و مهندسین بسیجی کشاورزی در سالن مجتمع انصار همدان برگزار شد.

این همایش به همت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه انصارالحسین(ع) و با هدف علمی کردن کشاورزی به منظور انتقال یافته‌ها و اطلاع و آگاهی‌بخشی به کشاورزان در راستای تغییر در عملکرد کشاورزی، افزایش برداشت محصولات و بهره‌وری و همچنین نیل به خودکفایی و امنیت غذایی برگزار شد.

در این همایش با پرداختن به اصول و ضرورت تغذیه گیاهان زراعی و باغی توسط کارشناسان کشاورزی، محمد کرمی رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی به  تشریح اهداف برگزاری همایش پرداخت.

در ادامه منصور رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به پیشرفت های 40 ساله انقلاب در بخش کشاورزی اشاره کرد.

همچنین سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم با بیان اینکه امروز دشمنان نظام سلامت جامعه و تامین نشدن موادغذایی مردم را هدف قرار داده، عنوان کرد: از انجا که سلامت افراد جامعه نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت ملی دارد، امروز دشمن در حوزه مواد غذایی ورود پیدا کرده  وبه شدت کار می کند و در این مسیر از نیروهای نفوذی استفاده و با کمترین هزینه بیشترین خسارت را به کشور وارد می کند.

در پایان این همایش از  مهندسان بسیجی برتر کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین باغداران و کشاورزان  نمونه با اهدای لوح وهدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات