خبرهای داغ:
با امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد آذربایجان شرقی و سازمان حمل و نقل شهری؛
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی در تشریح تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان و سازمان حمل و نقل بار درون شهری تبریز گفت: ارائه خدمات موثر به مددجویان و استفاده از ظرفیت طرفین در جهت بهبود فضای کسب و کارهای شهری در حوزه حمل و نقل برای افراد تحت پوشش از اهداف مهم این همکاری است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۳۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی تحقق روحیه کار و ساماندهی اشتغال در بسترهای فیزیکی و مجازی را از اهداف دیگر این تفاهم نامه برشمرد و افزود: تحقق این همکاری کمک شایانی به کاهش ترافیک شهری و حراست از محیط زیست می کند.

وی در بیان تعهدات کمیته امداد جهت انجام این همکاری مشترک، گفت: بعد از شناسایی مددجویان توانمند و معرفی به سازمان، آموزش های لازم ارائه و تسهیلات ارزان قیمت به مجریان اعطا خواهد شد.

کلامی تسریع و تسهیل در فرآیند صدور پروانه برای مددجویان در حوزه حمل و نقل بار شهری را از جمله تعهدات سازمان حمل و نقل بار شهری عنوان کرده و افزود: برای صدور مجوز به مددجویان معرفی شده، تخفیف 30 درصدی اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: در اختیار گذاشتن ایستگاه پیک موتوری در مناطق تبریز جهت استقرار مددجویان مجری طرح، صدور مجوز وانت تلفنی با حداکثر تخفیف ممکن از دیگر تعهدات سازمان حمل و نقل بار شهری در این تفاهم نامه است.

کلامی ادامه داد: طرفین جهت برگزاری دوره های آموزشی و مهارت افزایی در زمینه های تعریف شده نیز همکاری مشترک خواهند داشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها