خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: زمزمه اختلاف بین مسؤولان آمریکایی و واگرایی و استقلال‌خواهی ایالات‌های مختلف آمریکا شدت گرفته است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۱۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با تبریک میلاد امام جواد(ع) اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون مساجد محور تجهیز و سازماندهی مردم در جهت دفاع از اسلام بوده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان این‌که جرقه پیروزی انقلاب از مساجد زده شد، افزود: در مساجد مردم در حمایت از انقلاب و نظام بسیج شدند و امروز نیز برنامه‌های بسیج و نیروی انتظامی و سایر ارگان‌ها حول این محور قرار دارد.

وی با اشاره به این‌که در ابتدای دهه پنجم انقلاب قرار داریم و گام دوم انقلاب با پیام رهبر معظم تدوین شده است، ادامه داد: گرچه خسارت‌های زیادی را متحمل شدیم و 230 هزار شهید نثار کشور شدند اما آمریکا را در رسیدن به توطئه‌ها و اهدافش در منطقه ناکام گذاشتیم.

فدا تأکید کرد: امروز آمریکایی‌ها هجمه‌ها و توطئه‌هایی را علیه ملت و کشور ایران انجام می‌دهند تا انقلاب و نظام را سرنگون کنند، با تحریم و تشکیل ائتلاف‌های مختلف و با تمام ظرفیت‌ها و با هدایت و سازماندهی وزارت خزانه‌داری در حال برنامه‌ریزی و سازماندهی و اجرای برنامه برای نابودی نظام هستند که در همه مراحل ناکام مانده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها روی مشکلات داخلی کشور تمرکز کردند، اضافه کرد: برخی از مشکلات مربوط به داخل کشور است که باید از شعار دادن و بی‌توجهی به خواسته‌های عمومی مردم خودداری شود و در مقابل از تمام توان ظرفیت و امکانات داخلی استفاده کرده تا از شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

وی با اشاره به این‌که غربی‌ها گفتند 7 تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند، افزود: این همه هزینه کردند اما رئیس‌جمهور آمریکا شبانه در خاموشی مطلق و قطع سیستم رادار هواپیما به عراق سفر می‌کند تا بتواند دو ساعت در پایگاه  نظامیان آمریکایی دیدار مخفیانه داشته باشد.

فدا افزود: اقتدار و عزمت ایران به حدی است که مقامات ارشد کشور در قالب تیمی بلندپایه در روز روشن و با اعلام قبلی بدون هیچ هراسی به عراق سفر داشتند که این نشان از عظمت و ابهت ایران است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان این‌که امروز جمهوری اسلامی در منطقه اعتبار و عزت و اقتدار پیدا کرده است، گفت: مسؤولان آمریکایی هزینه‌های گزاف کردند تا بالاترین اقتدار این کشور ما که امنیت پایدار است را خدشه‌دار کنند اما ناکام شدند.

وی با بیان این‌که در سه سال اخیر بیش از 200 گروهک تروریستی در مرزهای کشور توسط نیروهای امنیتی منهدم شدند، افزود: امروز شرایط و اقتدار جمهوری اسلامی به حد و اندازه‌ای رسیده که امنیت رژیم صهیونیستی به خطر افتاده است و آمریکایی‌ها با اضطراب و دلهره از سوریه خارج می‌شوند.

فدا در ادامه گفت: امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم و فرهنگ ایثار و شهادت که در منطقه رشد و نموو پیدا کرده است سنگر و خط مقدم درگیری با دشمن به سواحل مدیترانه رسیده است و ما نیروهای صهیونیست در منطقه را در کنترل داریم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: ظرفیت بازدارندگی و موشکی ما امروز حرف برای گفتن دارد که آن را مدیون وحدت، همدلی و مشارکت مردم در صحنه و درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و ایثار شهدای مدافع حرم و امنیت می‌دانیم.

وی با بیان این‌که امروز ما مردم ایران با اقتدار در سرنوشت کشور با انتخاب نماینده مجلس و رئیس‌جمهور و خبرگان رهبری دخالت داریم، خاطرنشان کرد: کشورهایی که در گذشته به عزت اسلام اهمیت ندادند امروز مورد توهین رئیس‌جمهور آمریکا قرا گرفتند اما ما با تأسی از اسلام ناب محمدی مقتدرانه از استقلال و اقتدار خود دفاع می‌کنیم و همین سبب شده که کسی نمی‌تواند در فاصله 2 هزار کیلومتری مرز کشورمان ما را مورد هدف قرار دهد.

فدا با اشاره به این‌که با بشارت‌های که رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌نشاند در گام دوم انقلاب ظرفیت حمله به فرهنگ غربی‌ها و بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه فراهم شده است، گفت: زمزمه اختلاف بین مسؤولان آمریکایی و واگرایی و استقلال‌خواهی ایالات‌های مختلف آمریکا شدت گرفته است، گرایش مردم اروپا و آمریکا و آفریقا به اسلام نشأت گرفته از 8 سال دفاع مقدس ما است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت و استکبارستیزی به بالندگی رسیده است و مردم یمن با دست خالی مزدوران آمریکایی، انگلیسی و عربستانی را در نقاط مختلف یمن به اسارت در می‌آورند.

وی با بیان این‌که شجره طیبه بسیج و سپاه از بدنه مردم است و با هدف مقابله با موانع و چالش‌های نظام و انقلاب تشکیل شده است، گفت: طرح اعتلای بسیج با عنوان شهید محسن حججی، بهنام محمدی و دکتر رهنمون و گشت‌های محله‌محور برای همکاری با نیروی انتظامی و محرومیت‌زدایی با هدف خدمت به جامعه تشکیل شده است.

در پایان مراسم از خدمات 2 ساله محمود فروزاد قدردانی و کریم اکبری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها