نژادپرستان اسلام ‏هراس و جاهلان تکفیری، دو لبه شمشیری هستند که محور استکبار و استعمار ـ به سردمداری آمریکای جنایتکار و مزدوری صهیونیست‏ها و مرتجعین منطقه ـ برکشیده و به وسیله آن امنیت جهان را برهم زده اند
کد خبر: ۹۱۲۰۶۸۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه  ناحیه مقاومت بسیج ساوه  در بیانیه‌ای، حادثه تروریستی نیوزیلند را محکوم و خطاب به سیاستمداران غربی تأکید کردند که دیر یا زود، آتشی که برافروخته‌اند دامن خود آنان را نیز خواهد گرفت.

متن بیانیه به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قال اللهُ تبارکَ و تعالی: اِنَّ بُیُوتِی فِی الارضِ المساجِدُ، فَطُوبی لِعَبدٍ تَطَهَّرَ فِی بَیتِهِ ثُمَّ زَارَنِی فِی بَیْتِی أَلا إِنَّ عَلَی ‌المَزُورِ کَرَامَةَ الزَّائِر؛ خداوند متعال در حدیثی قدسی ‌فرمود: مساجد خانه‌‌های من در زمین‌‌اند، پس خوشا به حال بنده‌‌ای که در خانه‌‌اش خود را طاهر کند و بعد مرا در خانه‌ام زیارت کند، اینجا دیگر بر میزبان است که مهمان خود را گرامی بدارد».

با کمال تأسف و تأثر، یک بار دیکر حرمت بیوت الله شکسته شد و دهها نفر از مسلمانان بیگناه و بی ‏دفاعی که برای نماز ونیایش در دو مسجد در کشور نیوزیلند تجمع کرده بودند قربانی حملات ناجوانمردانه تروریستی شدند.

این اولین بار نیست که مؤمنان مسجدنشین در آتش شیطان ‏صفتان روزگار می‏ سوزند؛ بلکه نژادپرستان اسلام ‏هراس و جاهلان تکفیری، دو لبه شمشیری هستند که محور استکبار و استعمار ـ به سردمداری آمریکای جنایتکار و مزدوری صهیونیست‏ها و مرتجعین منطقه ـ برکشیده و به وسیله آن امنیت جهان را بر هم زده‏ اند.

این اقدامات افراط‏ گرایانه علیه مسلمانان و مهاجران در کشورهایی که به تسامح دینی شهره هستند، در راستای دامن زدن آمریکا و اذناب آن به سیاست‏ های کینه‏ توزانه‏ ای است که با دستورات مسلّم اسلامی ـ همچون آزادی عقیده، امنیت شهروندان، حرمت عبادتگاه ‏ها، گفتگوی ادیان و همزیستی مسالمت‏ آمیز مردم ـ منافات دارد.
ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوه به عنوان یک نهاد اسلامی و انقلابی این اقدام وحشیانه را محکوم می نماید؛ و از دولت نیوزیلند و مقامات قضایی و امنیتی این کشور می‏ خواهد که:
1. اقدامات فوری و عادلانه ‏ای برای دستگیری و مجازات عاملان و مشوقان این فاجعه انجام دهند؛
2. با جلوگیری از تبلیغات اسلام هراسانه و فعالیت‏های نژادپرستانه، از تکرار اینگونه حوادث ممانعت کنند.

همچنین از سازمان های بین المللی و حقوق بشری می ‏خواهد که با جدیت و اتخاذ تدابیر مختلف سیاسی، حقوق و فرهنگی، مانع از خشونت و خونریزی تندروها و متعصبین شوند.

آحاد بسیجیان و سپاهیان شهرستان ساوه، ضمن ابراز همدردی و همبستگی با بازماندگان این جنایت، برای قربانیان مظلومی که در خانه خدا مهمان خدا بودند رحمت الهی، و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت می‏ نمایند.

وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبون

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان

 

 

 

ارسال نظرات