مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: هدف اصلی از اردوهای راهیان نور پیوند و میثاق نسل جوان و نوجوان با شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۴۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام حسن بیگدلی با حضور در جمع بسیجیان در منطقه ی عملیاتی شلمچه اظهار کرد:دفاع مقدس یادآور جان فشانی ها و از خودگذشتگی های کسانی است که از جان خود گذشتند تا عزت،ولایت،انقلاب و اسلام برای همیشه جاودان بماند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ادامه دهنده ی راه شهدای دفاع مقدس هستند،تصریح کرد:این شهدا در خارج از مرزهای کشور به دفاع از آرمان‌های اسلام و نظام پرداخته ومجاهدت و جانفشانی می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی اینکه دفاع مقدس سرمایه ای عظیم برای انقلاب اسلامی وبرگرفته از مبانی اعتقادی مردم بود،اظهار داشت: اگر به انقلاب هایی که در طول تاریخ شیعه انجام شده بنگریم، اغلب این انقلاب ها به رهبری یک روحانی انجام شده و روحانیت در آن نقش اساسی ایفا کرده که در دوران دفاع مقدس،یکی از بزرگترین جلوه های حضور روحانیت پدیدار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به حضور فعال روحانیون در جبهه های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نقش روحانیت در راستای تبلیغ و تشویق حضور نیروهای مردمی در جبهه بوداما در کنار همه مسئولیت هایی که داشتند لباس رزم می پوشیدند و پا به پای رزمندگان در خط مقدم حضور پیدا می کردند.

وی افزود: باز نشر تفکر اصیل انقلابی و تشریح اهداف جریان انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین وظایف جامعه روحانیت در دوران حاضر به شمار می رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) تصریح کرد: فرهنگ‌ دهی و بصیرت‌ افزایی در نظام سیاسی اسلام به‌عهده روحانیت است، از این رو روحانیت چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن، درصدد انجام این وظیفه مهم بوده‌اند.

وی در پایان با اشاره به آغاز اعزام کاروان های راهیان نور افزود:همه ی ما وظیفه داریم ادامه دهنده ی راه شهدا بوده و اهداف انقلاب اسلامی وشهدا و آموزه های دوران دفاع مقدس را برای نسل های جوان تبیین نماییم.

ارسال نظرات