خبرهای داغ:
رئیس پلیس‌راه سمنان گفت : 50 ایستگاه پلیس‌راه طی نوروز ۹۸ به هموطنان در استان سمنان آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۳۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ تقی کبیری در حاشیه رزمایش انتظامی ترافیکی نوروز ۹۸ بابیان اینکه ۵۰ ایستگاه پلیس‌راه طی نوروز ۹۸ به هموطنان در استان سمنان آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند گفت : مسافران نوروزی می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سوالی به یکی از این پایگاه‌ها مراجعه کنند تا پلیس آن‌ها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.
وی بیان اینکه ۶۵ درصد تصادفات استان واژگونی و عدم توجه به جلو است، ابراز داشت: علیرغم هشدارهای داده‌شده نسبت به استراحت یک ربع بعد از هر دو ساعت رانندگی، پرهیز از رانندگی با خستگی و عدم تردد هنگام نداشتن هوشیاری باز همچنان واژگونی خودرو در صدر حوادث ترافیکی قرار دارد.
سرهنگ کبیری بابیان اینکه ۱۵۰ دوربین ثبت تخلف طی نوروز ۹۸ تردد خودروهای عبوری را در استان سمنان رصد می‌کند، اضافه کرد: این اقدام در راستای توجه رانندگان به رانندگی ایمن در محورهای استان صورت خواهد گرفت که پلیس برای حفظ امینت جاده‌ها با رانندگان متخلف به طور جد برخورد می‌کند.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در حد توان برای کاهش سوانح رانندگی محورهای استان تلاش می‌کنیم، ابراز داشت: برای اجرای رانندگی ایمن طرح‌هایی نظیر همیاران پلیس طی سنوات گذشته اجرایی شده است اما این به تنهایی کافی نیست و می‌بایست سایر نهادها و دستگاه‌ها نیز برای این امر پیش‌گام شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها