سردار بابایی محرومیت‌زدایی و ساخت و سازهای عام‌المنفعه و تهیه جهیزیه برای نوعروسان را از جمله اقدامات بسیج عنوان کرد و گفت: همچنین به همت مردم و پشتیبانی خیرین استان انجام هزار و 500 تا دو هزار پروژه عام‌المنفعه هدف گذاری شده‌ است.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۲۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم اهداء 350 سری جهیزیه به نوعروسان کم‌بضاعت و عضو کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، اظهار داشت: از این مجموع 40 سری جهیزیه به نوعروسان مرکز استان اهداء شد.

وی افزود: به همت خیرین استان 500 سری جهیزیه تهیه شد که قبلاً 150 سری توزیع شد و امروز نیز 350 سری جهیزیه بین مددجویان توزیع می‌شد.

این مسئول، محرومیت‌زدایی و ساخت و سازهای عام‌المنفعه و تهیه جهیزیه برای نوعروسان را از جمله اقدامات بسیج عنوان کرد و گفت: همچنین به همت مردم  و پشتیبانی خیرین استان انجام هزار و 500 تا دو هزار پروژه عام‌المنفعه هدف گذاری شده‌ است.

«غلامرضا شریعتی» رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران نیز گفت: 350 سری جهیزیه به ارزش پنج میلیون تومان شامل اقلام مختلف به همت این سازمان و با به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بین نوعروسان استان از رامسر تا گلوگاه توزیع شد.

وی افزود: امسال 500 سری جهیزیه با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان بین نیازمندان و نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شده‌ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها