خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: روزی برادران ما بدون هیچ چشمداشتی در جبهه های نبرد علیه باطل حضور یافتند و جان خود را فدا کردند امروز هم بدون چشم داشت در جهت محرومیت زدایی قدم بر میدارند.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۲۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

‍ ‍به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  حجت الاسلام حسینی امام جمعه الموت در بازدید از اردوی جهادی بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، که در رجایی دشت الموت در حال برگزاری است، اظهار کرد: به برکت انقلاب کارهای بزرگ و شایسته ای در کشور ما صورت گرفته است که این اردوی جهادی و محرومیت زدایی یکی از همین کارهای بزرگی است که توسط برادران بسیج و سپاه در حال انجام می باشد.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که در جبهه های جنگ هم این بسیجیان و پاسداران عزیز بدون هیچ چشمداشتی برای دفاع از جان و مال و ناموس ایرانی میجنگیدند و پیش قدم بودند امروزه هم همان حرکت جهادی ادامه دارد اما با رویکرد دیگر که در واقع کمتر از جنگ در جبهه ها نیست.

حسینی بیان کرد: در هیچ یک از انقلاب های دنیا چنین حرکتهای جهادی و از خودگذشتگی در آن دیده نمیشود و این روحیه انقلابی و جهادی بر گرفته از اعتقادات ما شیعیان به دستورات امامان معصوم و قوانین اسلامی و کتاب قرآن است.
 
امام جمعه الموت به اهداف اردوهای جهادی اشاره کرد و یاد آور شد: از جمله کارهای اردوی جهادی در کشور به فرموده و دستور مقام معظم رهبری که توسط برادران سپاه و بسیج صورت میگیرد که باعث محرومیت زدایی بسیاری از هموطنان عزیزمان میشود که در منطقه الموت بزرگ هم صورت گرفته است.

وی افزود: بنده از خانواده ای که در روستای رجایی دشت دارای چهار فرزند معلول هستند که توسط برداران بسیجی رجایی دشت در حال مرمت و سفید کاری منزل ایشان بودند بازدید کردم جدا خوشحال شدم و افتخار میکنم به چنین جوانهایی که در ایام پایانی سال که اکثر ملت دغدغه خرید و خانه تکاتی و بسیاری از کارها که در پایان سال وجود دارد را دارند ایشان مشغول به کار جهادی و در پی خوشحال کردن خانواده دیگری هستند .

در پایان  حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر و تقدیر از زحمات ارزنده سپاه گفت: ان شالله این حرکت جهادی در سالهای آتی هم ادامه دار باشد و به حول و قوه الهی روزی فرا برسد که در ایران عزیز ما خانواده محروم و بی بضاعتی وجود نداشته باشد.

 

۴۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها