خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ٢ هزار و ٤٠٠ کیسه کودشیمیایی و گندم انبار شده و فاقد مجوز قانونی توسط پلیس ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۲۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

کشف ٢٤٠٠ کیسه کودشیمیایی و گندم انبار شده توسط پلیس ملایرسرهنگ داود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به کشف ٢ هزار و ٤٠٠ کیسه کودشیمیایی و گندم انبار شده و فاقد مجوز قانونی توسط پلیس ملایر اظهار داشت: این امر در راستای شناسایی افراد فرصت طلبی که بدون توجه به قانون اقدام به انبار و توزیع کالای مورد نیاز مردم می‌کنند، صورت گرفت.

وی افزود: مامورین پاسگاه اسلام شهر آقگل با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با مقام قضایی طی دو مرحله طرح ضربتی موفق به شناسایی دو انبار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: در این انبارها به ترتیب یک هزار و ٥٠٠ کیسه کود شیمیایی و ٨٠٠ کیسه ٥٠ کیلویی گندم که بدون مجوز قانونی برای نگهداری و خارج از شبکه تشخیص داده شد و همچنین تعداد 100 کیسه ٥٠ کیلویی کود شیمیایی از انبار دوم کشف شد که ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند .

وی ادامه داد: برخورد قانونی با هر گونه فعالیت اقتصادی بدون مجوز یک اولویت مهم پلیس ملایر محسوب میشود و به منظور ایجاد تحقق قانون ، امنیت اقتصادی و صیانت از وضعیت موجود بازار لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات