مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شهید هراتی در تیپ حضرت علی اکبر سیستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۲۰۵۹۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شهید هراتی در تیپ حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد.
 
 این مراسم با حضور حجت الاسلام بارانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه قدس و حجت الاسلام اکبرپور مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان برگزار شد.
 
حجت الاسلام بارانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس ضمن بیان اهمیت تقوا در امورات فردی و اجتماعی به بیان آیات و روایات در این زمینه پرداخت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی اکبر پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان به علل پایداری و ایستادگی انقلاب اسلامی ایران در چهل سال و ورود آن در دهه پنجم مطالبی را بیان کرد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام یزدان نیا ضمن تشریح روایت امیرالمومنین علی علیه السلام (و ان عملک لیس بطعمه و لکنه فی عنقک امانه) به اهمیت تقوا در مسئولیت و توجه به فرصت خدمتگزاری در راستای عملیاتی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ارتقاء معنویت و بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی مطالبی را ایراد کرد.
 
گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تجلیل از زحمات چندین ساله حجت الاسلام وحیدی راد، حجت الاسلام محمد یزدان نیا به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شهید هراتی معرفی و منصوب شد.
ارسال نظرات