مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه سال جدید، جهادگران سیستان و بلوچستان برای خدمت بی منت، با آورده 4 میلیارد و 203 میلیون تومان 300 پروزه را انجام می دهند.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۸۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در آستانه عید نوروز تعداد ۸۸ گروه جهادی با محوریت بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان جهت  خدمت رسانی به محرومین، به مناطق محروم این استان اعزام شدند.
 
وی افزود:از تعداد 88 گروه جهادی حاظر در استان 81 گروه بومی در مرکز استان و روستاها و بخش ها فعالیت خواهند داشت، و تعداد 7 گروه جهادی خارج از استان در اردوهای جهادی 98 در سیستان و بلوچستان حضور دارند.
 
سرهنگ جعفری تعداد جهادگران بسیجی شرکت کننده در اردوهای جهادی ایام نوروز 98 را دوهزار و شش نفر نام برد و ادامه داد: از این تعداد1438 نفر برادر و 568 نفر خواهر هستند.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جهادگران بسیجی در 8 عرصه، اشتغالزایی، عمران، فنی، اقتصادی، فرهنگی، دینی مذهبی، مشاوره ای به صورت رایگان کار اجرایی را انجام خواهند داد.
 
این مسئول با اشاره به این مطلب که 11 ناحیه در راستای اردوهای جهادی مشغول کار و فعالیت هستند تصریح کرد: 23 قشر بسیج دانش آموزی، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج دانشجویی، بسیج کارمندان، بسیج اقشار و محلات، بسیج مساجد و ...حضور دارند.
 
وی بیان کرد: آورده این 88 گروه جهادی 4 میلیارد و 203 میلیون تومان می باشد که تعداد 300 پروژه را در ایام نوروز و با استفاده از توان و ظرفیت گروههای جهادی در سراسر استان با الویت اتمام کار در این تعطیلات انجام خواهندداد.
 
ارسال نظرات