خبرهای داغ:

کاشت۷۰ اصله نهال در ناحیه مقاومت بسیج شادگان

در راستای توسعه فضای سبز وحفظ ونگهداری درختان و محیط زیست وایجاد نشاط وشادابی ، اقتصاد مقاومتی ، مدیریت منابع آب وانرژی وهمچنین ترویج فرهنگ کاشت درخت ودرختکاری مراسم کاشت نهال برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۷۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان ؛مراسم کاشت نهال باحضور سرهنگ حسین خنافره فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان ، سرهنگ عبادی مسئول حفا وحجت الاسلام والمسلمین دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه به همراه پایوران وسربازان در محوطه ناحیه شادگان برگزار گردید.

دراین برنامه ابتدا دانیالی فر درخصوص اهمیت وثواب درختکاری با نشأت گرفتن از آیات وروایات مطالبی را بیان نمودند ، که در میان این روایات می توان به روایت پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد که می فرماید: کسی که به درخت نخل یا سدر آب دهد مانند آن است که تشنه ای را سیراب کرده است و یا هر کس در دنیا درختی بکارد خداوند در بهشت درختی به او عطا می کند.

ایشان درخت کاری را بعنوان یک حسنه ویک فعل خیر عنوان کردند وافزودند : هرگاه درختی از جا کنده شد باید درختی دیگر کاشته شود.

بعدازاتمام سخنان شیوا ودلنشین حجت الاسلام والمسلمین دانیالی فر کلیه نیروهای پایور وسرباز به کمک هم اقدام به کاشت نهال در محوطه ناحیه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها