خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، درراستای بازگویی خاطرات و ارج نهادن به حماسه های ارزشمند رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به همین منظور از رزمندگان اسلام در شهرستان هندیجان بصورت هفتگی دیدار واز آنهاتجلیل می شود .
کد خبر: ۹۱۲۰۵۷۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

مسئول هیات رزمندگان اسلام هندیجان سید تقوی اظهار داشت: تعدادی از رزمندگان در شرایط کهولت سن و خانه نشین شده اند که نیاز ایجاد انگیز دارند که به همین منظور با تلاش عده ایی از رزمندگان اسلام هندیجان دوران دفاع مقدس از رزمندگان و خانواده های آنها دیدار و ضمن بازگویی خاطرات مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی افزود: رزمندگان اسلام و مخصوصا شهدای والامقام در راه احیاء اسلام و دفاع از کشور در دوران هشت دفاع مقدس زحمات زیادی را متحمل شدند و با ایمان به خدا و تحت فرماندهی امام راحل از بهترین لحظات زندگی خود گذشتند و اجازه ندادند که دشمن به تجاوزات خود ادامه بدهد و با شجاعت دشمن را شکست دادند.

وی بابیان یاد و خاطره رزمندگان اسلام یک افتخار است گفت: وجود رزمندگان اسلام در کنار جوانان و استفاده از خاطرات و تجربیات دوران دفاع مقدس موجب افتخار و عزت کشور است که یادگاران دفاع مقدس در این باره با شورو اشتیاق و با روی خوش از در اختیار گذاشتن تجربیات خود به دیگران استقبال نموده اند .

سید تقوی مسئول هیات رزمندگان اسلام هندیجان عنوان کرد: یکی از کارهای خوب تکریم رزمندگان جانباز و از کار افتاده است که با حضور رزمندگان و رفقای دوران دفاع مقدس آنها موجب ایجاد روحیه شادی و نشاط می شود و می توان با این کارها از آنها به شایستگی دعوت نمود در مراسمات ملی و مذهبی شرکت فعال داشته باشند ‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها