خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان گفت : در جهت ارتقای سطح آمادگی و تجلیل از ورزشکاران تکواندو کار بسیجی به همین منظور مسابقه هانمادانگ تکواندو و شکست اجسام با حضور ورزشکاران بسیجی تکواندوکار هندیجان و بخش چم خلف عیسی به مدت یک روز در سالن ورزشی چند منظوره استادیوم تختی هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۷۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

مصطفی حشوشی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: مسابقه هانمادانگ با حضور ۱۰۰نفر ورزشکار بسیجی در تمام مقاطع سنی مختلف در همه وزن ها در سالن چند منظوره استادیوم تختی هندیجان برگزار که در پایان رقابت به نفرات برتر بسته های فرهنگی ، حکم و لوح قهرمانی و هدایای نقدی به آنها داده شد .

وی افزود: در سال ۹۷ با تلاش ورزشکاران تکواندو کار بسیجی عضو هیات تکواندو هندیجان در مسابقات شهرستانی ، استانی مقام های برتری را کسب نموده اند که با تامین امکانات بیشتر در آینده شاهد افتخار آفرینی این ورزشکاران در میادین کشوری و بین المللی خواهیم بود .

وی بابیان تشکیل جلسات صالحین با حضور ورزشکاران بسیجی تکواندو گفت: بصورت منظم جلسات حلقات صالحین همراه با کلاس های بصیرتی برای بسیجیان تکواندو کار بسیجی عضو کانون بسیج ورزشکاران با بهترین کیفیت با برنامه ریزی و هماهنگ شده در محل هیات تکواندو بر گزار می شود.

حشوشی مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان عنوان کرد: گروه فعال جهادی بنام شهید والامقام استواریان از اعضای بسیجی تکواندو هندیجان تشکیل شده که در مراسمات ملی و مذهبی حضوری فعال دارند و در کارهای کمک رسانی به محرومین شهرستان پیش قدم هستند و همچنین با راه اندازی گروه جهادی برای دیگر ورزشکاران ایجاد انگیزه بیشتر برای فعالیت در این گروههای جهادی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها