خبرهای داغ:
مدیر حوزه های حوزه با اشاره به جنایت تروریستی در نیوزلند تاکید کرد: حوزه‌های علمیه این جنایت را محکوم کرده و خواستار تعقیب عاملان آن بوده و از دولت‌ها و ملت‌ها می‌خواهد با اندیشه‌های نژاد پرستانه و افکار اسلام هراسی در جهان مقابله کرده و از عبادتگاه‌ها حفاظت نمایند.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۷۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیامی به جنایت تروریستی در نیوزلند و شهادت و زخمی شدن جمعی از مسلمانان بیگناه اشاره و تصریح کرد: این حملات تروریستی وحشتناک،  نتیجه تبلیغات مسموم اسلام هراسی ودشمنی جهان استکبار و صهیونیسم بین الملل با اسلام و مسلمانان است.

مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد: حوزه‌های علمیه این جنایت را محکوم کرده و خواستار تعقیب عاملان آن بوده و از دولت‌ها  و ملت‌ها می‌خواهد برای حفاظت و حمایت از همزیستی مسالمت آمیز و تعامل و هم اندیشی میان ادیان و مذاهب تلاش کنند و با اندیشه‌های نژاد پرستانه و افکار اسلام هراسی در جهان مقابله کرده و از مساجد، حسینیه‌ها، عبادتگاه‌ها و نمازگزاران آن و تأمین حقوق نمازگزاران  و متدینان در برپایی نماز و شعائر دینی در امنیت کامل حفاظت نمایند.

 

متن کامل این پیام به این شرح است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

باردیگر دست جهل و تعصب کورکورانه از آستین نژادپرستی و کینه توزی بیرون آمد و جنایتی تروریستی را بوجود آورد و عده‌ای از انسان‌های مومن را  در خانه امن الهی در داخل دو مسجد در کشور نیوزلند در حالی که به معنویت و عبادت مشغول بودند به خاک و خون کشید و منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از مسلمانان بی‌گناه گردید.

بی شک این حملات تروریستی وحشتناک،  نتیجه تبلیغات مسموم اسلام هراسی ودشمنی جهان استکبار و صهیونیسم بین الملل  با اسلام و مسلمانان است.

این حملات وحشیانه بیش از پیش لزوم احترام به عقاید دیگران، حفظ کرامت انسانها، مبارزه و مقابله با اندیشه‌های خشونت آمیز و تروریستی، گفتگوی دینی بین ادیان، برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها را در ساختار آموزه‌های دینی و فرهنگی جهان آشکار می سازد و نیز اهمیت شکل‌دهی به جبهه مشترک ادیان الهی و توحیدی را روشن می‌نماید.

حوزه‌های علمیه این جنایت را محکوم کرده و خواستار تعقیب عاملان آن بوده و از دولت‌ها  و ملت‌ها می‌خواهد برای حفاظت و حمایت از همزیستی مسالمت آمیز و تعامل و هم اندیشی میان ادیان و مذاهب تلاش کنند و با اندیشه‌های نژاد پرستانه و افکار اسلام هراسی در جهان مقابله کرده و از مساجد، حسینیه‌ها، عبادتگاه‌ها و نمازگزاران آن و تأمین حقوق نمازگزاران  و متدینان در برپایی نماز و شعائر دینی در امنیت کامل حفاظت نمایند.

این مصیبت بزرگ را به عموم  پیروان ادیان الهی و مسلمانان جهان به ویژه ملت و دولت  و مسلمانان نیوزلند و خانواده قربانیان تسلیت می‌گوییم و برای شهدای این حادثه تروریستی اجر جزیل و برای  بازماندگان صبر جمیل و برای مجروحین طلب شفای عاجل را از خداوند متعال خواستاریم.

 

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظرات