"حیران"در جلسه اموزشی فضای مجازی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:
سخنران جلسه با بیان تجلی خط فکری نخبگان در جامعه به وسیله شبکه‌های مجازی مانند توییتر، بر حضور نیرو‌های انقلابی و ارزشی در این فضا با وحدت رویه وانجام یک کار هدفمند تیمی جهت خنثی نمودن دسیسه هاو عوام فریبی‌های دشمن تاکید نمود.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۶۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با توجه به اهمیت فضای مجازی جلسه اشنایی با شبکه اجتماعی" توییتر" با حضور جمعی از بسیجیان و اعضای شورای حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد و پایگا‌های تابعه. برگزار گردید.
"حیران"در این نشست با تاکید بر اهمیت فضای مجازی و تغییر اعتقادات، فرهنگ و حتی تغذیه افراد با استفاده از این فضا در کشور ایران، افزود:به فضل خدا وهمکاری ملت همراه با تدابیر مقام معظم رهبری (مده الظله) انقلاب اسلامی ایران با ۴۰ سالگی اش به یک ثبات و پایداری رسیده و امروز دشمن به این باور رسیده که در جنگ سخت و نظامی حریف ایران نیست و این به خاطر باور جوانان و روحیه شهادت طلبی انهاست.
وی با تصریح اینکه دشمن مبارزات خود را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند برحضور ارزشمند و تاثیر گذار نیرو‌های انقلابی در فضای مجازی به منظور دفاع از انقلاب وتهاجم‌های دشمن تاکید نمود.
سخنران نشست با بیان تجلی خط فکری نخبگان در جامعه به وسیله شبکه‌های مجازی مانند توییتر، بر حضور نیرو‌های انقلابی و ارزشی در این فضا با وحدت رویه وانجام یک کار هدفمند تیمی جهت خنثی نمودن دسیسه هاو عوام فریبی‌های دشمن تاکید نمود وی در ادامه توضیحاتی را درباره شبکه اجتماعی توییتر، نحوه نصب و استفاده از ان را عنوان نمود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات