به مناسبت روز شهدا:

یادواره شهدای اسفندماه اردکان برگزار شد

به مناسبت روز شهدا و سالگرد تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، یادواره شهدای اسفندماه در جوار شهدای گمنام ترک آباد اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۶۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت سالگرد تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا، مراسم یادواره شهدای اسفندماه با حضور اقشار مختلف مردم در جوار شهدای گمنام ترک آباد اردکان برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسین حیدریان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به وجود تقابل جبهه حق و باطل از ابتدای خلقت تاکنون گفت: دشمن داشتن را علامت خطای نپنداریم. در هر دو جبهه حق و باطل امام و پیشوایی وجود دارد.
وی افزود: سنت و وعده خداوند پیروزی جبهه حق بوده است درعین‌حالی که در اقلیت قرار دارد حتی اگر در ظاهر شکست‌هایی نیز خورده باشد. حرکت و قیام حضرت امام حسین (علیه‌السلام) موجب احیای دین اسلام شد.
این کارشناس مذهبی گفت: ترساندن مردم و کسانی که در جبهه حق قرار دارند حربه و کار دشمن است در اینجا نقش امام و رهبر جبهه مشخص می‌شود. خداوند کسی را یاری می‌کند که او خدا را یاری کند.
وی در پایان اظهار داشت: اعتدال و میانه‌روی در حضور در جبهه حق و باطل وجود ندارد بلکه نفاق است. به جبهه باطل اعتماد نکنید. هیچ‌کس به‌غیراز خداوند نمی‌تواند شمارا یاری کند.
اجرای سرود و همخوانی قرآن توسط گروه سرود عاشقان ولایت یزد و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار