به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا، قبور مطهر شهدای اردکان غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۶۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا و با حضور مسئولین، قبور مطهر شهدای اردکان غبارروبی و عطرافشانی شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز شهدا گفت: زنده نگه‌داشتن و تکریم شهدا و خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران وظیفه همه مردم و بخصوص مسئولان است.
امام‌جمعه اردکان اظهار داشت: همه ما وظیفه‌داریم ارزش‌های انقلاب و دین را که شهدای عزیز برای آن جان دادند را زنده نگه بداریم. هرکسی و هر مسئولی در هر جایگاهی قرار دارد هرچه توان دارد باید این ارزش‌ها را در محیط کار و مسئولیت خود زنده نگه بدارند.
وی در پایان گفت: به فرموده قرآن کریم، مجاهدان و ایثارگران و شهدا فضیلت دارند و یکی از در‌های بهشت در جهاد است. گاهی متأسفانه در میان عموم مردم فضا‌هایی ایجاد می‌شود که در شأن شهدا و ایثارگران نیست. دستور دین ما این است که شهدا و اهل جهاد را تکریم کنید. ما باید قدرشناس ایثارگران و مجاهدان باشیم و بی‌انصافی هم نکنیم.
گفتنی است که شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای گمنام و همچنین شهید محمدعلی قانعی (شهید انقلاب در اردکان) ادای احترام کردند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات