خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: استفاده از مواد محترقه در آذربایجان غربی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۴۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 290 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: علت کاهش مواد محترقه قاچاق به افزایش قیمت و تلاش نیروی انتظامی در جهت کاهش ورود این کالا به استان برمی گردد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم در روزهای آخر سال از پلیس ایجاد امنیت و آرامش در جامعه است، اظهار داشت: پلیس وظیفه دارد با مخلان امنیت برخورد قانونی کند و در این رابطه کسانی که با انداختن مواد محترقه به سوی مردم و به اموال مردم خسارت بزنند با آنها با جدیت برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این رابطه نیروهای انتظامی طرح هایی برنامه ریزی کرده است و تیم های محسوس و نامحسوس در مناطق مختلف استان به صورت گسترده حضور خواهند داشت و با کسانی که نظم و امنیت را رعایت نکنند برخورد می شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: از روز سه شنبه /28 اسفند/ طرح استقرار پلیس صورت می گیرد و مردم نیز در این طرح پلیس را یاری خواهند کرد.

سردار خرم نیا افزود: تا به امروز روند استفاده از مواد محترقه در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بسیار کاهش یافته است امیدواریم تا آخر پایان سال نیز این ادامه یابد.

وی اضافه کرد: از امروز طرح ترافیک نوروز نیز تا 17 فروردین سال 98 انجام می شود و پلیس در تمامی نقاط حادثه خیز استان حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات سرقت ها بیشتر می شود اظهار داشت: پلیس جمع آوری معتادان متجاهر را برای کاهش سرقت ها اجرا می کند و تا یک ماه در کمپ های ترک اعتیاد نگهداری خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این مدت یک میلیون و 175 هزار مورد تماس تلفنی با فوریت های پلیس 110 توسط مردم گرفته شده که بعضی از این تماس ها ضروریتی برای فوریت نداشته است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از تماس ها نیز منجر به حضور پلیس در محل های اعلام شده توسط مردم شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات