فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: 250 نفر از خواهران بسیجی شهرستان اراک در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۲۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب گفت: به منظور آشنایی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در شهرستان اراک 250 نفر از بسیجیان خواهر این شهرستان با استعداد 6 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی هدف از اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس را ادای احترام به مقام شهدا دانست و گفت: با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان است که امروز در کشورمان امنیت و ثبات پایدار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه امروز مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: هرچند که امروز شهدای ما بهشتی شده‌اند و در کنارمان نیستند، اما حافظ انقلاب اسلامی شدند؛ اعزام به این مناطق و ادای احترام به شهدای گرانقدر آن دوران افتخاری است که نصیب هرکس نمی‌شود.

سرهنگ پاسدار عسگری با تاکید بر اینکه نبایستی رشادت‌های دوران حماسه و دفاع  فراموش شود، خاطرنشان کرد: استقبال بی‌نظیر مردم از این فعالیت فرهنگی نشان می‌دهد ملت شریف ما همواره در صیانت از ارزشها و زنده نگهداشتن یاد شهدا و رزمندگان جدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات