آیین تکریم و معارفه ی فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر
جانشین سپاه کربلا در آیین تکریم و معارفه ی فرمانده ی سپاه قائم شهر گفت : گام دوم انقلاب مستلزم بهره گیری از تجربه ی اندوخته ی گام اول است .
کد خبر: ۹۱۲۰۵۱۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر ، حسین محمدرضایی جانشین سپاه کربلا در مراسم تکریم و معارفه ی فرمانده ی سپاه قائم شهر گفت : دشمنان با هجمه های فراوان سعی کردند که جمهوری اسلامی نتواند توسعه پیدا کند اما آنچه که دشمنان نظام دنبالش بودند اتفاق نیفتاد .

وی افزود : ملت ایران مسیر انقلاب اسلامی را مظلومانه گام برداشت اما مقتدرانه و عزت مندانه ادامه داد به گونه ای که امروز در دنیا سربلند و سرافرازیم و توانستیم چهل سالگی آن را به رخ بکشیم .

محمدرضایی ادامه داد : انقلاب اسلامی قدرت خود را به دنیا نشان داد با تضعیف جایگاه نظام سلطه در این چهل سال توانستیم وارد گام دوم انقلاب شویم و این پایان ماجرا نیست بلکه گام های بعدی را نیز خواهیم برداشت برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ، آزادی ، عدالت ، معنویت ، پیشرفت ، اخلاق و کرامت اسلامی ، صلح و ثبات و برکناری کلیه ی ناهنجاری هایی که در دنیا بیداد می کند و این مفاهیم ارزشمند و مقدس جزو ساختار اصلی تمدن نوین اسلامی به حساب می آید .

جانشین سپاه کربلا ضمن بیان اینکه تمام همت دشمن بر این بود که ایران اسلامی به عنوان الگو و هدف برای دیگران معرفی نشود ، اذعان کرد : ما ثابت کردیم در برابر دشمن مقتدریم و توانستیم ازاین تهدید ها به عنوان یک فرصت ناب و طلایی استفاده کنیم و در سایه ی انقلاب اسلامی امنیت را تجربه کنیم آن هم در یک منطقه ی پرآشوب و بدون امنیت متعادل .

این مسئول گفت : در گام اول انقلاب توسعه ی علم و دانش ، مشارکت مردم در تمام صحنه های انقلاب خصوصا انتخابات که این دموکراسی را هیچ کشوری ندارد و ما مدعی آن هستیم همه ی این ها حاصل انقلاب اسلامی است .

وی در پایان خاطرنشان کرد : گام دوم انقلاب را محکم تر و بلندتر برمی داریم و این مستلزم این است که از تجربه ی گام اول انقلاب در مسیر پیش رو درس بگیریم چرا که امروزه هر کشوری که قدرت نداشته باشد یا باید از بین برود یا تسلیم شود و قدرت امروز به نام قدرت هوشمند معنوی در کنار قدرت نظامی ، علمی و اقتصادی مورد نیاز است .

در این مراسم که خانواده های معظم شهدا ، روحانیت معزز ، مسئولین نهادها و دستگاه های اداری اجرایی و بسیجیان شهرستان قائم شهر حضور داشتند ، از زحمات سرهنگ پاسدار ابراهیم یعقوبی تقدیر به عمل آمد و سرهنگ پاسدار حسین علیزاده به عنوان فرمانده ی جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم شهر منصوب شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها