خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج مساجد و محلات در واکنش به حادثه تروریستی مساجد نیوزیلند:

این اقدام شاخصه ای خطرناک برای تشدید اسلام هراسی است

سازمان بسیج مساجد و محلات با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مسجد در نیوزیلند اعلام کرد این اقدام شاخصه ای خطرناک برای تشدید اسلام هراسی و گفتمان نفرت انگیزی علیه مسلمانان سراسر دنیا است.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۰۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این بیانیه آمده است: حمله جنایتکارانه تروریست‌های مسلح در نیوزیلند به نمازگزاران بی دفاع و مظلوم و هتک حرمت مسجد به عنوان بزرگترین و مهمترین محل عبادت مسلمین و خانه خدا بی‌شک اقدام جنایتکارانه ای است که عمق کینه و ددمنشی این جریان‌ها و گروه‌های نژادپرستانه را نشان می دهد. سازمان بسیج مساجد و محلات نقض حقوق بشر و ریختن خون این مسلمانان بیگناه را به شدت محکوم کرده و از سازمان‌های حقوق بشر جهانی می‌خواهد با قاطعیت و سرعت عمل به این جنایت هولناک رسیدگی نمایند.

این سازمان از سازمان همکاری اسلامی می‌خواهد با برگزاری نشست اضطراری و جدیت کامل پیگیر مجازات عاملان و مسببان این حادثه باشد تا شاهد تکرار چنین حادثه غم انگیزی نباشیم. بدون شک کشتار هولناک مساجد مسلمانان در نیوزیلند بازتاب دهنده تحریک و نفرت پراکنی سیستماتیک سردمداران زور و تزویر علیه اسلام و مسلمانان است.

این حمله تروریستی تصویری از بدترین شکل کینه توزی را به تصویر کشیده و بر اهمیت تدوین قوانینی که مانع چنین اقدامات نفرت انگیزی شود، می افزاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار