خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد با سعادت امام محمد تقی(ع)، بسیجیان، فعالان نماز و فرزندان کارکنان حوزه هنری قزوین تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۰۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین علی هوشمند در ویژه برنامه «چشمه جود» ضمن تاکید بر اهمیت امر تعلیم و تربیت بیان کرد: خانواده به عنوان مهمترین نهاد جامعه نقش اولیه زیربنایی تربیت را بر عهده دارد، اما باید نهاد های فرهنگی و آموزشی نیز نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

این مسوول فرهنگی پرداختن به مسائلی چون: خانواده، اخلاق، کودک و نوجوان را از رسالت های این مرکز برشمرده افزود: برای ترسیم مسیر پیش رو و آینده مطلوب، باید همه ارکان جامعه به این باور برسند که خوشبختی انسان و تعالی جامعه در گرو فرهنگ سازی و تربیت فرزندان صلح میسر است و این ممکن نیست جز آنکه همه ارکان فرهنگی در یک کلیت پیوسته آینده را ترسیم و به پیش ببرند.

هوشمند گفت: این مرکز برای این منظور در سال پیش رو برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.
در این برنامه حجت الاسلام احمدی، آشنایی کودکان و نوجوانان را با زندگی و سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) را در قالب هنر بسیار موثر برشمرده گفت: تقدیر از نونهالان در ایام مبارک ولادت معصومین به تعمیق باورهای دینی فرزندان کمک خواهد کرد.
در این برنامه با اهدای لوح و هدیه از محمد هدایت فر و سید شمس الدین قوامی فیشانی بعنوان فعالان نماز و امیر مشاط زاده و زهرا علیدوست بعنوان فعالان بسیج تقدیر به عمل آمد. همچنین کودکان و نوجوانان خانواده کارکنان حوزه هنری مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

۱۰۱۰/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها