خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: همه سازمان‌های امدادی، اقامتگاه ها، تالارها، مراکز بومگردی و اماکن اسکان مسافران نوروزی تهیه و تجهیز شده در شهرستان شاهرود، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) هستند.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۹۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی در رزمایش رزمایش خودرویی و ترابری سازمان‌های امدادی در شاهرود، حضور سازمان‌های امدادی از قبیل: بهداشت و درمان، آتش نشانی، راهداران، هلال احمر موجب آرامش مردم در سفر‌های نوروزی عنوان کرد و ضمن تبریک کسب مقام اول در کشور به آتش نشانان شاهرودی، ابراز امیدواری نمود با تلاش امدادگران از رویداد‌های تلخ در روز‌های نخستین سال جدید کاسته شده و دلگرمی هموطنان فراهم شود.
وی هماهنگی مسوولان شهرستان در ارائه خدمات بهتر به مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: دشمنان در سال ۱۳۹۷ بیشترین فشار را بر اقتصاد و معیشت مردم وارد کردند، اما مردم در بزنگاه‌هایی مانند ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و ۲۲ بهمن نشان دادند که برغم همه سختی‌ها از نظام و کشور دفاع می‌کنند.
وی نوروز عید باستانی ایرانیان خواند و افزود: دیدو بازدید خانواد‌ها که ریشه دینی نیز دارد موجب دوستی و مودت بیشتر می‌گردد.
محمدی خاطرنشان کرد: همه سازمان‌های امدادی، اقامتگاه ها، تالارها، مراکز بومگردی و اماکن اسکان مسافران نوروزی که توسط آموزش و پرورش تهیه و تجهیز شده در شهرستان شاهرود آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران امام رضا (ع) هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها