مسوول نهاد رهبری در دانشگاههای لرستان؛

توقع ویژه‌ی رهبری از جوانان برای عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب

حجت الاسلام قدرتی مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان با تحلیل محور عدالت و فساد ستیزی در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب در مجمع سالانه‌ی بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان حضور یافت.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۷۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان در این نشست، کار فکری برای اجرایی کردن متن بیانیه را از مطالبات و دغدغه‌های شخصی رهبری دانست.


حجت الاسلام قدرتی در ادامه عدالت و فسادستیزی را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و افزود؛ بسامد بالای واژه‌ی جوان و جوانان در بیانیه‌ی رهبری، نشانگر توقع ویژه‌ی ایشان از جوانان برای مطالبه‌گری و اجرایی کردن متن بیانیه توسط فرهیختگان و نخبگان این قشر است.

وی با اشاره به لزوم زمینه‌سازی برای تشکیل دولت اسلامی در تراز انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و مطالبات امام و رهبری به تبیین الزاماتی از قبیل روشنگری و شکستن محاصره‌ی تبلیغاتی دشمنان، پرداخت.


قدرتی در ادامه افزود؛ احساس ضرورت و نیاز رهبری به وجود نهادی برای نظارت حقیقی برای پیشگیری یا برخورد با رگه‌ها و شبکه‌های فساد سیاسی و فساد اقتصادی با پس زمینه‌ی فساد اخلاقی نشانگر توجه جدی رهبر انقلاب به محور و موضوع عدالت و فساد ستیزی است، چرا که هنوز هم میان آنچه شده و آنچه باید می‌شده فاصله ای ژرف و البته پر شدنی است.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان لرستان

ارسال نظرات