باقری:

تاکید بر راه‌اندازی گروه‌های مساله‌محور زیر نظر اندیشکده‌های علمی

با حضور کلیه معاونین بسیج اساتید استان اصفهان، نظارت ستادی از بسیج اساتید ستاد دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۵۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این نشست محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان  با تبریک ورود به اولین دهه از چهل سال دوم انقلاب اسلامی وشکرانه نعمت انقلاب، با ۴ رویکرد ویژه بر مقابله با برنامه‌ریزی دشمنان در سال ۹۸ تاکید کرد :  ۱- تعیین اولویت‌ها ۲- اثر بخشی برنامه‌ها  ۳- رفتار جهادی وانقلابی  ۴- شبکه سازی در برنامه ها وایجاد شبکه ملی دفاع از انقلاب اسلامی در جامعه نخبگانی استان .

ایشان افزود: تاکید بر راه‌اندازی گروه‌های مساله محور زیر نظر اندیشکده‌های علمی ، شکل‌دهی جبهه علمی فرهنگی استان وارتباط  استاد با مسجداز محورهای فعالیت‌های سال ۹۸خواهد بود .

 مسعود زارعان مدیر نظارت و ارزیابی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت :در حال حاظر۲۸کانون بسیج اساتید در واحد‌های دانشگاه پیام نور استان اصفهان در حال فعالیت هستند. طبق بررسی‌های به عمل آمده و گزارشات موجود بیش از ۵۱ درصد اساتید عضو هیئت علمی و مدعو این دانشگاه در حال حاظر عضو سازمان بسیج اساتید می باشند. میزان جذب و سازماندهی اساتید و همچنین فعالیت در حلقه‌های صالحین و جنگ نرم و فعالیت‌های انجام شده در سایر برنامه‌ها در سال ۱۳۹۷قابل قبول بوده است.

ایشان ضمن ارائه گزارش در شورای بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان اصفهان، نوید جلسه‌ی برنامه ریزی در سال ۱۳۹۸ را در ابتدای سال آتی دادند .

فرهاد مصری نژاد مدیر بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت:با توجه به تحلیل مقام معظم رهبری در خصوص احتمال برنامه ریزی دشمن برای اقدامات براندازی در سال ۱۳۹۸، مسئولین بسیج اساتید و همچنین مسئولین بررسی و تحلیل باید با دقت و تیزبینی شرایط محیطی خود را رصد نموده و در صورت لزوم با برگزاری جلسات بصیرتی و رفع شبهات با توطئه‍‌های دشمن مقابله کنند.

علی اکبر جعفری مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در موضوع مسائل فرهنگی گفت‌: با عنایت به اینکه عمده رویکرد فعالیت‌های سازمان بسیج اساتید حوزه‌ی فرهنگی است، لذا ضرورت دارد تا کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی با توجه به برنامه‌های این معاونت و طرح واولویت‌های  این معاونت تلاش وجدیت بیشتری داشته باشند.در همین راستا و باعنایت به ظرفیت‌هایی از جمله واحدها ومراکز متعدد دانشگاه پیام نور در استان و پراکندگی جغرافیایی این دانشگاه و تعداد قابل توجه استادان ودانشجویانش توجه به مهم‌ترین طرح‌های معاونت فرهنگی که در سال ۹۸ ضرورت دارد مورد توجه قرارگیرد عبارتند از :

- فعال وعملیاتی کردن طرح استاد –مسجد

-فعال وعملیاتی کردن طرح راهیان علم وفناوری

-جدیت واهتمام در برگزای همایش استادان نمونه تراز انقلاب اسلامی

-فعال نمودن طرح مشارکت خانواده های بسیج اساتید در برنامه‌های فرهنگی بسیج اساتید

 

بیژن شمس مدیر فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: تاکید بر ظرفیت‌های بالای نیروی انسانی در سطح استان وتلاش برای تشکیل کارگروه‌های مسئله محور در همه مسائل مبتلا به جامعه ونیا جامعه ،توجه به حساسیت و شرایط خاص سال ۹۸ و اینکه جنگ همه جانبه‌ای پیش روی نظام است ولذا باید به جد وارد شد ودو ملاک رابرای استادان در نظر گرفت : میزان علاقمندی به نظام و میزان زاویه‌ای که با فتنه‌ی سال ۸۸داشته است ایشان همچنین تاکید بر فعالیت اندیشکده‌ها خاص درمیان استادان پیام نور را داشتند، اندیشکده برای حل معضلات ومشکلات متعددی که در سطح استان وجود دارد .

محمد قربانی مدیری روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: اخبار در سایت و پرتال بسیج اساتید بصورت لحظه‌ای ارائه می‌گردد در ادامه وی گزارشی از فعالیت روابط عمومی و درخواست برای فعال‌تر بودن کانون‌های بسیج اساتید پیام نور نسبت به ارائه گزارش داشت.

منبع: روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات