وهاب کاظمی
سرهنگ پاسدار محمد رضا عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج
؛سرهنگ پاسدار محمدرضاعسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام 6دستگاه اتوبوس به راهیان نور، نوروزی خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۴۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛سرهنگ پاسدار محمدرضاعسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام 6دستگاه اتوبوس به راهیان نور، نوروزی خبرداد.
وی یادآور شد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز می باشد، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء و ... بازدید خواهند کرد .
وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائرین در طول سفر تدبیر شده است، یادآور شد: برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل: تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز انجام خواهد گرفت و تلاش شده است که اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت نسبت به سالهای گذشته برگزار شود.
وی گفت:راهیان نور یک سفر معنوی انقلابی و بسیار با ارزش است که بعد از دوران دفاع مقدس پایه گذاری و بحمدالله سال به سال بهتر تر برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عسکری افزود: راهیان نوریکی از بهترین راهکار های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی اضافه کرد: خانواده های شهدا و جانبازان،موجب برکت سفرهای راهیان نور هستند و حضور آنها به جهت انتقال ارزشهای دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک به نقش و تاثیر اردوی راهیان نور در زنده نگاه داشتن و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل های امروز اشاره کرد و گفت: به این برنامه فرهنگی باید اهمیت بیشتری داده شود.
وی خاطر نشان کرد: لازم است در این اردوهای معنوی، جانفشانی و ایثار دلاورمردان ایران اسلامی بازگو شود.

فرمانده ناحیه مقاومت اراک افزود: امروز هم به برکت خون شهدای ایران اسلامی مسیر عزت و سربلندی را با اقتدار طی می کند که مایه افتخار است.

وی در پایان افزود:راهیان نور باید از آسیب تحریف و فراموشی برای همیشه محفوظ بماند.

 

ارسال نظرات