خبرهای داغ:
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

ثبت و رصد رفتار پلیس راه با مسافران، از طریق دوربین برای اولین بار در استان

سرهنگ حاجیان گفت:در حال حاضر تمام خودروهای ما وصل به سیستم جی پی اس هستند و ما علاوه بر این سیستم دوربین هایی بر یقه همکاران وصل خواهد شد که هنگام مراجعه با مخاطبین نحوه برخورد، لحظه به لحطه ثبت و رصد می شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۱۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین، در مراسم بیان کرد:در علم مدیریت اساس و شالوده و تفکر دیدگاه سیستمی براین است که همه اعضا سیستم باهم تعامل داشته و به هم وابسته هستند.

وی گفت:این تعامل بین دستگاهها، نشان دهنده یک سیستم پویای اجتماعی هستیم و براین باوریم که خدمات رسانی به تنهایی و از سوی یک دستگاه، جوابگوی نیازهای مردم نیست و هدف ما مسابقه خدمتگزاری برای جامعه است که سیستمهای خدمات رسان فداکاری کرده و در تمام لحظه ها همراه مردم باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد:علیرغم تبلیغات دشمنان در ۲۲ بهمن، دستی خدایی پشت سر مردم بود و به دلیل حضور گرم مرد، این مردم شایسته خدمات برتر هستند و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی ارایه دهیم.

سرهنگ حاجیان عنوان کرد:حوزه راه از اساسی ترین حوزه های پلیس است و احترام به قانون راهنمایی و رانندگی موجب ایجاد اجتماعی پویا می شود و این امر نشان دهنده این است که ما بعنوان مجریان قانون قانون را درست انجام دهیم تا اطاعت پذیری از سوی جامعه بیشتر شود.

وی افزود:انچه محسوس است این است که مجموعه پلیس راه را به سمت سیستمی بودن ارجاع دهیم. در حال حاضر تمام خودروهای ما وصل به سیستم جی پی اس هستند و ما علاوه بر این سیستم دوربین هایی بر یقه همکاران وصل خواهد شد که هنگام مراجعه با مخاطبین نحوه برخورد، لحظه به لحطه ثبت و رصد می شود.

فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد:در سال ۹۸ با تدابیر فرماندهی انتطامی استان که به سمت پایش و کنترل ارتباطات است امیدواریم بتوانیم مدال خدمتگزاری به مردم شریف استان و مسافران نوروزی را کسب کنیم.

سرهنگ حاجیان بیان کرد:مردم همه واقع هستند که مجموعه پلیس خدمتگزاری به مردم است. وقتی مردم در تعطیلات بسر می برند همکاران پلیس در حال خدمت رسانی به مردم هستند و این افتخار خدمتگزاری برای همه ما است تا بتوانیم در پایان ایام تعطیلات کارنامه مثبتی از عملکرد پلیس ارایه دهیم.

در مراسم رزمایش طرح ترافیک نوروزی که با حضور مسوولان دستگاههای خدمات رسان برگزارشد بیان کرد
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها