خبرهای داغ:
امام جمعه بیرجند گفت: فرصت هایی که در اختیارمان است را نباید به راحتی از دست دهیم، لذا گول خود، دشمن و زر و زیور دنیا را نخوریم.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۰۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در جلسه اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان با اشاره به اینکه امسال به پایان رسید اما باید ببینیم که در این یک سال چگونه کار کرده ایم، اظهار کرد: اعجاز سخن رسول خدا در حدیث ثقلین که مورد اتفاق شیعه و سنی می باشد این است که اهل بیت و قرآن هرگز از هم جدا نخواهند شد.

 

وی با بیان اینکه از جمله مواردی که در افراد و اشخاص تأثیر می گذارد شرایط زمان است، افزود: شرایط مختلفی برای اهل بیت(سلام الله علیها) پیش آمده است، اما هیچگاه مواضعشان دچار تغییر نشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جلب نفع و دفع ضرر جزء اصول اولیه می باشد، خاطر نشان کرد: باید مروری به پرونده یک سال خود داشته باشیم که آیا سود کرده ایم یا ضرر، که البته در این راستا باید قدرت تشخیص را نیز داشته باشیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: بشر نه متاسفانه ضرر را تشخیص می دهد و نه اگر تشخیص می‌دهد فکری برای خود می کند، لذا اگر بخواهیم بررسی کنیم، می بینیم که زندگی ما پر است از ضررهایی  که بی اعتنا از آن ها عبور می کنیم.

 

 

وی مطرح کرد: بیمارستان های زیادی ساخته می شود و زحماتی نیز کشیده می شود، اما چرا بیماری ها کنترل نمی شود، که البته یکی از این دلایل کنترل نکردن خود است و هر چه می خواهیم بدون توجه به دستورات اسلام می خوریم، لذا هنگامی که خودمان نفع و ضررمان را تشخیص ندهیم کاری نیز از دست پزشک بر نمی آید.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: آیا تاکنون فکر کرده ایم، حرفی که می زنیم، سکوتی که می کنیم، پولی که جمع می کنیم و... به نفع ماست یا به ضررمان؟ لذا باید حواسمان باشد امسال تمام خواهد شد و پوشه اعمالمان را خواهند بست اما بعدها مورد سوال قرار خواهیم گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: ما حکم و عدل اسلام را نادیده می گیریم و هر کار دوست داریم چه به نفع خود و چه به نفع حزب و گروه خود انجام می دهیم، لذا باید از این خواب غفلت بیدار شویم.

 

وی افزود: فرصت هایی که در اختیارمان است را نباید به راحتی از دست دهیم، لذا گول خود، دشمن و زر و زیور دنیا را نخوریم و امیدواریم در توسلی که به حضرت جواد(ع) داشته ایم و به برکت اهل بیت(سلام الله علیها)، خداوند ما را از شر خودمان نجات دهد و همه عاقبت به خیر شویم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:امید است خداوند مسلمانان فلسطین، بحرین، یمن، سوریه، لبنان، عراق، میانمار، نیجریه و انسان های مظلوم جهان و چه افرادی که در فرانسه و ونزوئلا زیر شکنجه قرار دارند را از شر ستمگران وحشی اروپایی، آمریکایی و صهیونیستی که به کودک، زن و مرد رحم نمی کنند، نجات دهد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها