امام جمعه ی زنجان گفت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران یکی ازبزرگترین رزمایش‌های دنیا در زمینه پهپاد‌های تهاجمی رزمی را برگزار کرد که قدرت دفاعی و علمی ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۹۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸


به گزارش خبرگزاری بسیج،آیت الله علی خاتمی ظهر دیروزدر خطبه‌های نماز جمعه زنجان به رزمایش بزرگ پهپاد تهاجمی رزمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: در این رزمایش که همزمان ۵۰ پهپاد دریک عملیات از پیش تعیین شده باپیمودن کیلومتر‌ها منطقه مورد نظر را منهدم می کنند که موجب حیرت جهانیان شد و باید بر خودمان برای داشتن چنین جوانانی ببالیم.

وی با بیان اینکه برگزاری موفقیت‌آمیز مانور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار و توان بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داد، افزود: سپاه با نمایش اقتدار و شکوه و عظمت خود نشان داد که در مقابل هر گونه تعدی و تجاوز ایستادگی می‌کند و دشمنان هرگز نخواهند توانست در راستای ضربه زدن به کشور کاری از پیش ببرند.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به برخورد خوب قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی عنوان کرد: این برخوردها منجر به دلگرمی مردم می‌شود.

خاتمی با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان برای نظارت بر بازار تصریح کرد: متأسفانه وضعیت اقتصادی جامعه باعث بروز مشکلات و چالش‌هایی برای مردم شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه سال سختی را به لحاظ اقتصادی پشت سر گذاشتیم و سفره بسیاری از مردم کوچک شده است که باید به فکر آنها باشیم، افزود: باید با حفظ کرامت به فکر خانواده‌های محروم و نیازمند باشیم و مراسم نوروزی به مانور تجمل گرایی ما تبدیل نشود.

آیت الله خاتمی با اشاره به دادن نشان ذوالفقار از سوی فرمانده کل قوا به سرلشگر سلیمانی عنوان کرد: این نشان تشکری از مجاهدت و جهاد این سردار سرافراز بود و سرلشگر سلیمانی نقش مالک اشتر دوران امامت امیرمومنان را ایفا می‌ کند.

ارسال نظرات