خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس تأکید کرد:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید سرفصل‌های این بیانیه را تبیین، تفسیر و تبلیغ کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۹۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در گردهمایی رؤسای تبلیغات اسلامی این استان با اشاره به اینکه باید از خودنمایی دست بکشیم و به خدانمایی برسیم، گفت: باید سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب که منشور ولی فقیه و به نوعی بار شرعی و قانونی دارد را تبیین، تفسیر و تبلیغ کنیم.

وی به وظایف طلاب و مطالبات مقام معظم رهبری پیرامون این امر اشاره کرد و افزود: حدود ۱۰۰ نفر از طلاب در مجموعه سپاه نمایندگی ولی فقیه در استان فعالیت می‌کنند که یکی از برنامه‌های اصلی آنان در این مقطع زمانی که دشمن به دنبال تخریب چهره روحانیت است، تعییر نوع گفتمانی است که در برخی مکان‌ها به وجود آمده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون وظایف طلاب ادامه داد: باید با عملکرد مطلوب در مناطق این نگاه را برگردانیم که مردم ارزش‌های طلاب را در عمل ببینند.

وی، ایفای نقش موثر و پررنگ در نظام را وظیفه روحانیون دانست و گفت: طلاب نباید غافل باشند چراکه طلاب وارث بزرگانی مانند شهید نواب صفوی‌ها، شهید بهشتی، مطهری و مفتح و حضرت امام خمینی(ره) هستند، در این مقطع تاریخی ما وظیفه داریم برای تثبیت جایگاه نظام تلاش کنیم.

حاجی‌زاده با بیان اینکه طلبه اگر سیاست و تدبیر نداشته باشد و دشمن را به خوبی نشناسد نمی‌تواند بصیرت‌بخش باشد، گفت: فردی که عالم به زمان نباشد و دشمنان را به خوبی نشناسد قطعاً در معرض تهاجم فرهنگی قرار خواهد گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ادامه داد: طلبه باید قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد چراکه دشمن ایجاد شبهه کرده است و وظیفه ما است که بتوانیم شبهات را از بین ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها